Το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας ενδυμάτων Sinsay στη χώρα μας εγκαινίασε πρόσφατα ο πολωνικός όμιλος LLP, εννέα μήνες μετά την είσοδο του στην ελληνική αγορά. Έτσι, μετά το Ηράκλειο της Κρήτης, τα Ιωάννινα υποδέχτηκαν πριν λίγες ημέρες το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας, σε χώρο 1.600 τμ στο Retail Park της πόλης. Στο πλάνο του πολωνικού ομίλου περιλαμβάνεται η λειτουργία ακόμη δύο σημείων στην Θεσσαλονίκη -στα τέλη του μήνα- και εν συνεχεία στην Λάρισα, καθώς και η είσοδος της αλυσίδας στην Αθήνα, ιδανικά πριν την λήξη του έτους.
Σύμφωνα με πληροφορίες του BD, στόχο αποτελεί η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της αλυσίδας και μέσα στο 2024, εστιάζοντας ιδιαίτερα σε μεγάλες πόλεις της περιφέρειας. Μάλιστα, η χώρα μας μαζί με την Ρουμανία, την Σερβία, την Βουλγαρία αλλά και την Φινλανδία αναμένεται να επωφεληθεί ιδιαίτερα από το άνοιγμα ενός νέου κέντρου διανομής του ομίλου στην Ρουμανία, μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2023. Συνολικά δε ο όμιλος δρομολογεί το άνοιγμα περισσοτέρων από 400 νέων καταστημάτων τόσο στην Πολωνία όσο και σε χώρες της Ευρώπης μέσα στο έτος. Σήμερα διαθέτει παρουσία σε 40 αγορές, με περισσότερα από 2.000 φυσικά καταστήματα αλλά και μέσω e-shops των συνολικά 5 αλυσίδων που αναπτύσσει (Reserved, Cropp, House. Mojito και Sinsay).
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα Sinsay διαθέτει ενδύματα κι αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και παιδιά, καθώς επίσης συλλογή ειδών σπιτιού, προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος, σε προσιτές τιμές. Πρόκειται για την πιο νεανική αλυσίδα του ομίλου LLP, του μεγαλύτερου retailer μόδας στην Πολωνία. Ως προς τις οικονομικές του επιδόσεις, ο όμιλος έκλεισε το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης (Φεβρουάριος-Ιούλιος 2023) με αυξημένα κέρδη κατά 90% συγκριτικά με πέρσι, χάριν στην προσθήκη τουλάχιστον 81 νέων σημείων αλλά και την συνετή διαχείριση των λειτουργικών δαπανών, κι αύξηση εσόδων κατά 11%. Περαιτέρω, ο τζίρος του ομίλου το δεύτερο τρίμηνο ανήλθε σε 4,5 δισ ζλότι, αυξημένος και 5,4% συγκριτικά με πέρσι, ενώ εξαιρουμένων των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η θετική μεταβολή αγγίζει το 10%.
Κατ' αναλογία, ο τζίρος των αλυσίδων του ομίλου μέσω των αντίστοιχων e-shops ανήλθε σε 1 δισ. ζλότι, συνεισφέροντας το 13.6% των συνολικών εσόσων του, ενώ αύξηση κατά 58% κατέγραψαν οι πωλήσεις του LLP στις αγορές εκτός Πολωνίας, το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, συνεισφέροντας το 58% των συνολικών εσόδων του ομίλου και πιστοποιώντας το εξωστρεφές προφίλ του.