Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του στην χώρα μας το πρώτο φυσικό κατάστημα της αλυσίδας ένδυσης Sinsay, μέλος του πολωνικού ομίλου LLP, μετά την θετική εκκίνηση της λειτουργίας του ηλεκτρονικού του καταστήματος το φθινόπωρο, ταυτόχρονα με την Ιταλία και τη Βρετανία. Εκτιμάται δε ότι μόνο η συγκεκριμένη επέκταση συνεισέφερε έσοδα ύψους 4,7 εκατ ευρώ στον πολωνικό όμιλο, συμβάλλοντας στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ποσοστό 54%.
Ο όμιλος LLP, εισηγμένος στην χρηματιστηριακή αγορά της Βαρσωβίας, αναπτύσσει συνολικά πέντε αλυσίδες ένδυσης, -Reserved, Cropp, House, Mohito και Sinsay- με βασικό προσανατολισμό την ποιότητα σε προσιτή τιμή, ενώ διαθέτει ήδη παρουσία σε 25 αγορές με φυσικά καταστήματα και 38 χώρες μέσω e-shop. Εκτός της χώρας μας, στις αρχές του 2023, ο όμιλος προγραμματίζει επίσης την επέκταση του με φυσικά καταστήματα των αλυσίδων Reserved και Sinsay στην Ιταλία, ενώ εκτιμάται ότι υπάρχει προοπτική για ταχύτατη ανάπτυξη των δύο αλυσίδων με την προσθήκη δύο έως πέντε σημείων σε ετήσια βάση κι απώτερο σκοπό την λειτουργία έως και 100 σημείων σε ορίζοντα τριετίας σε Ελλάδα και Ιταλία. Σχέδια υπάρχουν και για την βρετανική αγορά, όπου δρομολογείται η προσθήκη μέσα στο 2023 ακόμη τριών καταστημάτων της αλυσίδας Reserved σε εμπορικά κέντρα, πέραν του ενός που λειτουργεί ήδη στην Oxford Street. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές εκτός Πολωνίας είναι πολύ σημαντικές για τον όμιλο LLP, συνεισφέροντας περί το 57% των συνολικών του εσόδων.
Μέσα στο δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Μάιος-Ιούλιος 2022), ο όμιλος εγκαινίασε 50 νέα καταστήματα της αλυσίδας Sinsay πανευρωπαϊκά, ενώ στο τέλος του εννεαμήνου της τρέχουσας χρήσης (31 Οκτωβρίου 2022) διατηρούσε συνολικά 1.837 καταστήματα των πέντε αλυσίδων που αναπτύσσει. Οι πωλήσεις του στο εννεάμηνο (Φεβρουάριος-Οκτώβριος 2022) ανήλθαν σε 2,49 δισ ευρώ, έναντι 1,74 δισ ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ τα καθαρά κέρδη του διαμορφώθηκαν σε 204,3 εκατ ευρώ, έναντι 156,3 εκατ ευρώ πέρσι. Τα δε κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν το φετινό εννεάμηνο σε 240,6 εκατ ευρώ, από 198,9 εκατ ευρώ πέρσι.
Παρά τα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης, συνολικά για την τρέχουσα χρήση, ο όμιλος αναμένει φέτος μείωση του περιθωρίου κέρδους του, κατά 8-9 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με πέρσι, απόρροια της οικονομικής αβεβαιότητας και του πληθωρισμού που ταλανίζουν τις ευρωπαϊκές οικονομίες. Παρά ταύτα, διατηρεί τη δέσμευση του για την διάθεση επενδυτικών κεφαλαίων ύψους 1,1 δισ ζλότι, εκ των οποίων τα 700 εκατ αφορούν σε φυσικά καταστήματα και τα υπόλοιπα σε τεχνολογικές υποδομές για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Συνολικά για την χρήση αναμένονται πωλήσεις ύψους 16 δισ ζλότι, αυξημένες κατά 40% συγκριτικά με πέρσι, χάριν στην ενίσχυση των διαδικτυακών πωλήσεων, οι οποίες εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε 4,5 δισ ζλότι στο τέλος του Ιανουαρίου.