ΓΔ: 1404.26 0.27% Τζίρος: 128.35 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Shutterstock

Υπερδιπλάσια κέρδη για τον όμιλο LPP με ισχυρή ώθηση από τη Sinsay

Ο πολωνικός όμιλος, ο οποίος έχει παρουσία στην Ελλάδα με την αλυσίδα ένδυσης Sinsay, σχεδιάζει τη ραγδαία ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων του.

Εξαιρετικές επιδόσεις κατέγραψε ο πολωνικός όμιλος ένδυσης LPP, κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Φεβρουάριος-Απρίλιος 2024), επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις του για έσοδα κοντά στα 21 δισ. ζλότι (4,9 δισ. ευρώ) στο τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους.

Ο πολωνικός όμιλος ελέγχει δίκτυο καταστημάτων συνολικά πέντε αλυσίδων πανευρωπαϊκά -Sinsay, Reserved, Cropp, House και Mohito- με την πρώτη να διαθέτει παρουσία και στην χώρα μας, με οκτώ καταστήματα κυρίως εντός εμπορικών πάρκων, και πλάνα για την λειτουργία έως και 30 σημείων μέχρι την λήξη του έτους. Ήδη στα εμπορικά πάρκα που ετοιμάζει η Trade Estates στην Πάτρα και το Ηράκλειο της Κρήτης αναμένεται να λειτουργήσουν νέα σημεία της Sinsay μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο, ενώ Ξάνθη, Τρίκαλα και Κιλκίς θα υποδεχτούν αντίστοιχα καταστήματα μέσα στο καλοκαίρι.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του ομίλου LPP, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, οι πωλήσεις του ενισχύθηκαν κατά 18% αγγίζοντας τα 4,3 δισ. ζλότι, με τη θετική μεταβολή να ανέρχεται σε 25,5% σε σταθερή ισοτιμία. Η ανοδική πορεία οφείλεται τόσο στα ενισχυμένα έσοδα από τα φυσικά καταστήματα, όσο όμως και στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων των αλυσίδων. Τα τελευταία δε είναι ενισχυμένα κατά 23,% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, χάριν στην ευρύτερη γκάμα προϊόντων που διατίθεται μέσω των e-shops.

Να σημειωθεί ότι και στην Ελλάδα, αν και φυσική παρουσία διαθέτει προς το παρόν μόνο η αλυσίδα Sinsay, στο ομώνυμο ηλεκτρονικό κατάστημα οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν είδη και από τις άλλες αλυσίδες. Το περιθώριο μεικτού κέρδους του ομίλου ενισχύθηκε κατά 2,5%, σε 52,1%, ενώ τα καθαρά κέρδη υπερδιπλασιάστηκαν σε 277 εκατ. ζλότι το φετινό τρίμηνο, από 112 εκατ. πέρσι.

Τα έσοδα του ομίλου από τα φυσικά καταστήματα ενισχύθηκαν κατά 21,5%, χάρη τόσο στο άνοιγμα 112 νέων σημείων το υπό εξέταση διάστημα, όσο και στις θετικές επιδόσεις σε επίπεδο like for like οι οποίες κατέγραψαν άνοδο 7,5%. Στην Πολωνία, χώρα προέλευσης του ομίλου LPP, τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 23,9% το πρώτο τρίμηνο φέτος συγκριτικά με πέρσι, ενώ το 19,4% άγγιξε η θετική μεταβολή των πωλήσεων στις υπόλοιπες αγορές όπου ο όμιλος δραστηριοποιείται, με την Τσεχία και την Ρουμανία να παρουσιάζουν την πιο δυναμική ενίσχυση.

Σε ό,τι αφορά την Sinsay, οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 54,1% το πρώτο τρίμηνο φέτος, αγγίζοντας τα 2,1 δισ. ζλότι, ωθούμενες τόσο από τα νέα ανοίγματα όσο και από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ο όμιλος σχεδιάζει τη δυναμική επέκταση ειδικά της συγκεκριμένης αλυσίδας το τρέχον έτος, έχοντας προϋπολογίσει την συνολική διεύρυνση των εμπορικών του χώρων φέτος κατά 25% πανευρωπαϊκά, ενώ αναμένει εξίσου εντυπωσιακές επιδόσεις και κατά το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, δεδομένου ότι οι πωλήσεις του το διάστημα από την 1η Μαΐου μέχρι τις 10 Ιουνίου 2024 ενισχύθηκαν κατά 19%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συρρίκνωση εισαγωγών ενδυμάτων σε όλη την Ευρώπη λόγω κάμψης κατανάλωσης

Το 2023 σηματοδότησε την ραγδαία κάμψη εισαγωγών ρούχων στην ενιαία αγορά με την Κίνα, το Μπανγκλαντές αλλά και την Τουρκία να καταγράφουν διψήφια κάμψη, καθώς οι μεγάλοι Ευρωπαίοι πελάτες τους περιόρισαν την παραγωγή τους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.