Άνοιξε τις πόρτες τους το πρωί της Δευτέρας το πρώτο κατάστημα της βουλγαρικής αλυσίδας Mania Store στο κέντρο της Αθήνας. Όπως ανέφερε, κατά την διάρκεια των εγκαινίων, στο Business Daily η Εμπορική Διευθύντρια του ομίλου, Tsvetelina Tomova, στην Ελλάδα δοκιμάζεται ένα διαφορετικό μοντέλο από ότι στην Βουλγαρία καθώς στην χώρα μας βαρύτητα δίνεται περισσότερο στο outlet από ότι στο second hand.
Στόχος είναι η περαιτέρω επέκταση τόσο στην Αθήνα όσο και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μετά από την αξιολόγηση της πορείας του πρώτου σημείου. «Στους Έλληνες αρέσει να ψωνίζουν έξυπνα, για αυτό πιστεύω ότι θα αγκαλιάσουν τα Mania» ανέφερε στο Business Daily o Sevdalin Spasov, ο ιδρυτής και CEO της Mania Team o οποίος είναι και πρόεδρος του Βουλγαρο-Αμερικανικού Επιχειρηματικού Επιμελητηρίου.
«Το κατάστημα βρίσκεται σε ένα πολύ κεντρικό σημείο και θεωρούμε ότι πέρα από τους Έλληνες o τουρισμός θα βοηθήσει να γίνει περισσότερο γνωστό το σήμα Mania και οι αξίες που αντιπροσωπεύει στον χώρο της βιώσιμης μόδας» σημείωσε ο κ. Spasov. Σύμφωνα με τον ίδιο το κατάστημα αναμένεται να αγκαλιαστεί και από την νεολαία, όπως γίνεται και στην Βουλγαρία, καθώς είναι πιο ευαισθητοποιημένη σε θέματα βιωσιμότητας.
Το πρώτο Mania της Αθήνας βρίσκεται στην οδό Ευαγγελιστρίας, κάθετη της Ερμού, ακριβώς στην συνέχεια του Intersport. Στο τριώροφο κτήριο, με καθαρούς χώρους πώλησης άνω των 1.000 τ.μ. φιλοξενούνταν έως πρόσφατα κατάστημα της αλυσίδας οικιακών ειδών Pallet Stores. Η επένδυση της βουλγαρικής εταιρείας για το πρώτο σημείο, στο οποίο θα εργάζονται 10 άτομα, ξεπερνάει τις 200.000 ευρώ. Στις αρχές τους επόμενου έτους αναμένεται να λειτουργήσει και το ελληνικό e-shop της αλυσίδας.
Το μοντέλο λειτουργίας
Κάθε Δευτέρα παραλαμβάνεται νέο εμπόρευμα τόσο στον τομέα του outlet όσο και του second hand. Αξίζει να σημειωθεί ότι στον τομέα του outlet η διαφορά με άλλες αλυσίδες είναι ότι δεν υπάρχουν απλά «σπασμένα νούμερα» αλλά μοναδικά «κομμάτια» από τις πλέον ακριβές φίρμες έως σήματα του fast fashion όπως Zara.
Στο ισόγειο του καταστήματος λειτουργεί το premium outlet και second hand με πιο επώνυμα ρούχα, στον δεύτερο τα αντρικά και στον τρίτο γυναικεία, παιδικά και δοκιμαστήρια. Υπάρχουν δύο τύποι τιμολόγησης των ρούχων, ο συνήθης με ετικέτες τιμών και ο χρωματικός όπου κάθε τεμάχιο φέρει χρώμα επάνω του και η τιμή προκύπτει με ζύγιση του προϊόντος.
Για παράδειγμα, για την τρέχουσα εβδομάδα τα ρούχα με πορτοκαλί και μπλε σήμανση πωλούνται προς 5,90 ευρώ ανά 100 γραμμάρια, αυτά με κίτρινο και πράσινο προς 4,90 ευρώ τα 100gr, με μοβ προς 3,90 ευρώ και τέλος με φούξια προς 2,90 ευρώ τα 100gr. Κάθε εβδομάδα που ένα προϊόν παραμένει απούλητο «κατεβαίνει» και μία κατηγορία τιμής και στο τέλος καταλήγει στο υπόγειο όπου είναι ο χώρος τελικών εκπτώσεων (-70%).