ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:53:56 DATA
ose
Φωτο: Shutterstock

ΟΣΕ: Ανακριβές ότι υπήρξε πλήρης λειτουργία της τηλεδιοίκησης το 2019

«Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση», αναφέρει ο ΟΣΕ.

«Απολύτως ανακριβή» χαρακτηρίζει δημοσιεύματα για την ύπαρξη πλήρους τηλεδιοίκησης το 2019 του σιδηροδρομικού σταθμού Λάρισας ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας.

Σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός αποσαφηνίζει τα εξής: «Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση. Η μόνη δυνατότητα που διατηρούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν η παρακολούθηση της διαδρομής από την είσοδο της Λάρισας έως την είσοδο των Νέων Πόρων. Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεχειρισμών για τη χάραξη διαδρομών μεταξύ των Σταθμών παρά μόνο διευθέτηση μεμονωμένων αλλαγών τροχιάς.

Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε.

Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος - Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής στο Σταθμό της Λάρισας με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-OSE-Grammatidis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΣΕ: Άμεσα ο ανάδοχος για συντήρηση του συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 22,5 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του είναι πέντε έτη. Επίσης εγκρίθηκαν οι εργασίες συντήρησης γραμμής στα τμήματα Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισας και Θεσσαλονίκης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παραδόθηκαν στον ΟΣΕ 190 χλμ. στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας

Η ολοκλήρωση του έργου σηματοδότησης και του ETCS, στο βόρειο αυτοτελές τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Πλατύ - Προμαχώνας, έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων σε εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρόεδρος ΟΣΕ: Σε διαπραγμάτευση τα τέλη χρήσης του σιδηροδρόμου

«Αναζητείται η χρυσή τομή ώστε η σιδηροδρομική αγορά να είναι συγχρόνως βιώσιμη για τον δημόσιο διαχειριστή της υποδομής και ελκυστική για τις ιδιωτικές εταιρείες», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας.