ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Πηγή Φωτό: Μουστάκας Toys

Άφησε πίσω την πανδημία η Μουστάκας, νέα αύξηση πωλήσεων το 2022

Η αλυσίδα παιχνιδιών αναμένεται να κλείσει την τρέχουσα χρήση με περαιτέρω αύξηση των εσόδων της, σε συνέχεια της ενίσχυσης των πωλήσεων της κατά 41% το 2021 συγκριτικά με το 2020 και κατά 3% συγκριτικά με το 2019.

Αισιοδοξία για την εξέλιξη της αγοραστικής κίνησης την φετινή εορταστική περίοδο εκφράζει στο Business Daiy ο κ. Νίκος Μουστάκας, διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης αλυσίδας παιχνιδιών, σε συνέχεια μίας πολύ θετικής θερινής περιόδου καθώς και ενός δυναμικού ξεκινήματος του φθινοπώρου. Ο ίδιος σημειώνει ότι οι δαπάνες που περιστρέφονται γύρω από το παιδί είναι εν πολλοίς ανελαστικές, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι τυχόν ανατιμήσεις κινούνται σε λογικά πλαίσια.

«Ο Σεπτέμβριος εξελίχθηκε πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο, αποδεικνύοντας ότι ο καταναλωτής έχει ως βασική προτεραιότητα τις ανάγκες του παιδιού. Βοήθησε σε έναν βαθμό και ο τουρισμός, καθώς είδαμε αυξημένα έσοδα σε καταστήματα που διατηρούμε σε τουριστικές περιοχές, όπως η Ρόδος και το Ηράκλειο», επισημαίνει ο κ. Μουστάκας. Ως εκ τούτου, η εταιρεία αναμένει σημαντικά βελτιωμένα έσοδα την φετινή χρήση, σε συνέχεια ενός έτους που επανέφερε την αλυσίδα σε προ πανδημίας επίπεδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του BD, το 2021 έκλεισε με πωλήσεις ύψους 58,1 εκατ ευρώ για την Μουστάκας, σημαντικά ενισχυμένες τόσο σε σχέση με το 2020, οπότε ήταν 41 εκατ ευρώ, όσο όμως και με το 2019 οπότε ο τζίρος είχε διαμορφωθεί σε 56 εκατ ευρώ.

«Εκτιμούμε ότι παράλληλα με τη βελτίωση του κλίματος ευρύτερα, συνέπεια της άρσης των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, φέτος θα αποδώσει και η επένδυση που κάναμε στο νέο κατάστημα μας μέσα στο εμπορικό κέντρο της Trade Estates, επί της οδού Πειραιως, το οποίο εγκαινιάστηκε μέσα στον Απρίλιο», διευκρινίζει ο κ. Μουστάκας. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι ο κόσμος επιστρέφει στα εμπορικά κέντρα, μετά από δύο έτη επιφυλακτικότητας λόγω της πανδημίας, όπως προκύπτει και από την αύξηση της επισκεψιμότητας στο εμπορικό κέντρο River West όπου η αλυσίδα επέκτεινε το ομώνυμο κατάστημά της κι άνοιξε ένα ακομη σημείο Lego το περασμένο καλοκαίρι.

Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα μεταφορικά κόστη έχουν υποχωρήσει σημαντικά, διευκολύνοντας τις εμπορικές επιχειρήσεις στην διαχείριση των δαπανών τους. «Σαφώς έχουν γίνει κάποιες ανατιμήσεις, ωστόσο σαν εταιρεία έχουμε απορροφήσει σημαντικό τμήμα της αύξησης τιμών στις πρώτες ύλες, προκειμένου να εξακολουθήσουμε να προσφέρουμε στον Έλληνα καταναλωτή την δυνατότητα να αποκτήσει ποιοτικά παιχνίδια», υποστηρίζει ο κ. Μουστάκας, διατυπώνοντας την εκτίμηση ότι και το 2022 θα συνεχιστεί η ανοδική πορεία της αλυσίδας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς αντιμετωπίζουν Jumbo - Μουστάκας τη διαταραχή στη διεθνή αγορά

Προετοιμασμένες οι μεγάλες αλυσίδες της αγοράς παιχνιδιών για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Δεν βλέπουν σοβαρές ελλείψεις και ανατιμήσεις ενόψει των Χριστουγέννων.
moustakas
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλυσίδα Μουστάκας: Υψηλός τζίρος τα Χριστούγεννα χωρίς ανατιμήσεις

Διαχειρίσιμα για όσους έχουν προνοήσει τα κόστη μεταφοράς, δεν αναμένονται αυξήσεις στις τιμές, όπως δηλώνει στο Business Daily ο Νίκος Μουστάκας. Προβλέπει ανάπτυξη με διψήφιο ποσοστό φέτος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε τροχιά ανάπτυξης και επέκτασης η Kidscom, άνοιγμα και στον τουρισμό

Η εταιρεία παιδικών παιχνιδιών παραμένει κερδοφόρα, ενώ ο κλάδος καταγράφει ζημιές. Από το Πόρτο Χέλι τα πρώτα βήματα στον τομέα του τουρισμού με συγκρότημα τεσσάρων πολυτελών κατοικιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε τροχιά ανόδου οι πωλήσεις της Μουστάκας κατά την εορταστική περίοδο

Η αγοραστική κίνηση είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική το τελευταίο δίμηνο, σημειώνει ο κ. Νίκος Μουστάκας. Τα παιχνίδια κινούνται σε αντιπληθωριστική τροχιά, με τις τιμές να έχουν επιστρέψει στα επίπεδα του 2019.
paixnidia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αμείωτες οι πωλήσεις παιχνιδιών κόντρα στην κακή συγκυρία της αγοράς

Αισιοδοξία στον κλάδο ενόψει της εορταστικής περιόδου. Σημαντική αύξηση πωλήσεων από τις αλυσίδες Jumbo και Μουστάκας. Οι Έλληνες κατασκευαστές μεταφέρουν την παραγωγή από την Κίνα στην Ευρώπη.