Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι εργασίες επέκτασης της παρουσίας της αλυσίδας παιχνιδιών Μουστάκα στην ελληνική αγορά τις ημέρες αυτές. Η εταιρεία επεκτείνει το κατάστημα που διατηρεί στο εμπορικό κέντρο River West, ώστε να αγγίξει τα 4.000 τμ, ουσιαστικά τριπλασιάζοντας τον παρόντα χώρο, με στόχο το νέο σημείο να εξυπηρετεί τους επισκέπτες μέσα στο καλοκαίρι.
Παράλληλα, η Μουστάκας βρίσκεται ένα βήμα πριν την οριστικοποίηση της συμφωνίας για την προσθήκη ενός νέου καταστήματος της αλυσίδας Lego στην ελληνική αγορά, πέραν των τριών που λειτουργούν ήδη στα εμπορικά κέντρα The Mall Athens και Golden Hall καθώς και την Θεσσαλονίκη.
Συνολικά η αλυσίδα μετράει 17 καταστήματα ενώ τους τελευταίους μήνες έχει ενισχύσει την παρουσία της και μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, συνεργαζόμενη με την εταιρεία διανομών Wolt για την άμεση αποστολή των παραγγελιών.
Μιλώντας στο BusinessDaily, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Νίκος Μουστάκας, χαρακτήρισε ενθαρρυντική την κίνηση στην αγορά την περίοδο του Πάσχα, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι η διατήρηση του απαιτούμενου ραντεβού click inside αποτελεί έναν επιπρόσθετο περιορισμό για την περαιτέρω αύξηση της επισκεψιμότητας.
Παραταύτα, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οι τζίροι είναι σαφώς ενισχυμένοι την φετινή εορταστική περίοδο, καλλιεργώντας προσδοκίες για μία βελτιωμένη χρονιά συγκριτικά με πέρσι, παρά το γεγονός ότι χάθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους λόγω των περιορισμών στην λειτουργία του λιανεμπορίου.
Ο κ. Μουστάκας εκτιμά περαιτέρω ότι, ειδικά σε ό,τι αφορά στο παιχνίδι, ο τζίρος από το ηλεκτρονικό εμπόριο δύναται να παγιωθεί στο 15% το 2022 στην χώρα μας, χρονιά που ο ίδιος εκτιμά ότι θα έχει επέλθει σχετική κανονικότητα.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών ύψους 56,9 εκατ ευρώ το 2019, έναντι πωλήσεων 55,5 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ τα καθαρά της κέρδη μετά τους φόρους διαμορφώθηκαν σε 4,23 εκατ. ευρώ, έναντι 4,58 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.