Με στόχο την ακόμα πιο άμεση ανταπόκριση στα ζητήματα των πελατών της, η ΔΕΗ έχει προχωρήσει σε μια σειρά από αλλαγές, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της, προσφέροντας τους παράλληλα νέες υπηρεσίες μέσα από ψηφιακά και φυσικά κανάλια.
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε πως η τηλεφωνική της εξυπηρέτηση γίνεται καλύτερη από ποτέ, μετά τις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του τηλεφωνικού της κέντρου. Συγκεκριμένα διεύρυνε το ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές από τις 7:00 έως τις 23:00 ενώ επεκτάθηκε η δυνατότητα εξυπηρέτησης κάθε Σάββατο 10:00 με 20:00 και προστέθηκαν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης υπολοίπου λογαριασμού και πορείας αίτησης
Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4.000.000 κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400.000 πελάτες. Για το 80% αυτών των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε στον επανασχεδιασμό του site της, θέλοντας να μπορεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τους καταναλωτές τόσο μέσα από τα φυσικά όσο και τα ψηφιακά κανάλια της. Η ΔΕΗ αναφέρει ότι οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στη ψηφιακή βοηθό όπου κάθε μήνα την ρωτούν περίπου 25.000 μοναδικοί χρήστες. Επίσης μέσα από τη νέα σελίδα της ΔΕΗ, τουλάχιστον 10.000 χρήστες κάθε μήνα αγοράζουν διαδικτυακά προϊόντα της εταιρείας.
Οι κινήσεις αυτές έρχονται να εμπλουτίσουν το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει η ΔΕΗ στους πελάτες της, μετά και από τη νέα υπηρεσία υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», όπου το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ. Η νέα υπηρεσία Εξυπηρέτησης της ΔΕΗ «Service for all» έχει την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ).
Οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του www.dei.gr να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημα τους. Συγκεκριμένα:
- Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικό sms και e-mail με τα στοιχεία εισόδου,
- Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
- Μέσω της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
- Στο τέλος της επικοινωνίας ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως και τις 21:00.