ΓΔ: 1399.66 0.65% Τζίρος: 127.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04 DATA
busingssdaily-rouxa-katastimata
Πηγή : Shutterstock

Ενισχύεται στη χονδρική η Funky Buddha με νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα

Η εταιρεία εστιάζει σε ισχυρές συνεργασίες στην αγορά της χονδρικής, με τη Ρουμανία και την Ουγγαρία να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία του brand στην Κύπρο και άλλες χώρες των Βαλκανίων,

Σημαντική περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις χονδρικής αναμένει για φέτος η εταιρεία ALTEX ΑΕ, η οποία αναπτύσσει την αλυσίδα ενδυμάτων Funky Buddha, καθώς τίθεται σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα δειγματισμού και λήψεις παραγγελιών χονδρικής, η οποία είχε προγραμματιστεί αρχικά για το 2020 αλλά καθυστέρησε λόγω των επιπλοκών της πανδημίας.

Η εταιρεία εστιάζει στην επέκταση μέσω ισχυρών και στρατηγικών συνεργασιών στην αγορά της χονδρικής, με τη Ρουμανία και την Ουγγαρία να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, ταυτόχρονα με την ενίσχυση της παρουσίας του brand στην Κύπρο και άλλες χώρες των Βαλκανίων, αναμένοντας να κλείσει το έτος με αύξηση πωλήσεων κατά 29,2% συγκριτικά με πέρσι.

Η ALTEX έκλεισε το 2021 με αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 66,15% συγκριτικά με το 2020, αγγίζοντας τα 26,02 εκατ ευρώ έναντι 15,6 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη EBITDA διευρύνθηκαν κατά 179% στα 5,68 εκατ ευρώ, έναντι 2,03 εκατ ευρώ το 2020. Το ίδιο διάστημα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,68 εκατ ευρώ, έναντι ζημίων ύψους 184.401 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η σαφής βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας οφείλεται κατά βάση στην επαναφορά της κανονικότητας στην αγορά την χρονιά που πέρασε, καθώς και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων. Επιπρόσθετα, το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους η ALTEX παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 8,9% συγκριτικά με τον αρχικό προϋπολογισμό και κατά 16% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ βελτιωμένο κατά 58% είναι και το αποτέλεσμα σε επίπεδο EBITDA σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 και κατά 76,15% έναντι του προϋπολογισμού.

Η θετική εικόνα ως προς τα έσοδα της εταιρείας συνεχίζεται και έως τις αρχές του Ιουνίου, με τα έσοδα να παραμένουν ανοδικά σε ποσοστό 7% έναντι του αρχικού προϋπολογισμού, επιβεβαιώνοντας την δυναμική του σήματος Funky Buddha στην αγορά. Η διοίκηση της εταιρείας εντούτοις προειδοποιεί ότι οι γεωπολιτικές εντάσεις στην ευρωπαϊκή ήπειρο αποτελούν αστάθμητο παράγοντα που ανά πάσα στιγμή δύναται να διαταράξει την κατανάλωση και κατά συνέπεια τις επιδόσεις της αλυσίδας κατά την τρέχουσα χρήση.

Σε κάθε περίπτωση, η ALTEX επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας,  έχοντας υποβάλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση, οι οποίες αφορούν μεταξύ άλλων σε λύσεις e-payments, e-invoicing, Μarketplaces, Βusiness Ιntelligence και Big Data Analytics.

Επιπλέον, στα πλαίσια του ESG η εταιρεία έχει σχεδιάσει και υλοποιεί μεσοπρόθεσμες δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση των νέων κεντρικών της γραφείων, την διεύρυνση της χρήσης βιώσιμων υλικών για την παραγωγή των προϊόντων της, έχοντας ήδη το 30% του προϊοντικού της μείγματος με βιώσιμες πρώτες ύλες και έχοντας στόχο αυτό να αγγίξει το 60% μέχρι το τέλος του 2026.

Προς την ίδια κατεύθυνση εστιάζουν και οι προσπάθειες ενίσχυσης της εταιρικής διακυβέρνησης, με μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς την επιχειρηματική ηθική και τις αμοιβές των εκτελεστικών στελεχών, τις εργασιακές σχέσεις και τους εσωτερικούς ελέγχους, καθώς και η ενίσχυση της κουλτούρας υιοθέτησης πολιτικών σε σχέση με την βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και την βελτίωση των παροχών προς τους εργαζόμενους.

Σημειώνεται ότι κατά την χρήση του 2021 η ALTEX πρόσθεσε ένα νέο ιδιόκτητο κατάστημα Funky Buddha στο Ηράκλειο της Κρήτης, ανεβάζοντας σε 17 συνολικά τα σημεία που ελέγχει πανελλαδικά. Επιπλέον, μετά την επιτυχημένη franchise συνεργασία με τα EMPOLI OUTLETS σε Νέα Ιωνία και Περιστέρι, μέσω του ίδιου μοντέλου διευρύνθηκε η συνεργασία με το Block 62 το οποίο λειτουργεί Outlet Center στην Κρήτη και την Καβάλα και πρόκειται να διευρυνθεί και στην πόλη των Σερρών.

Έτσι η εταιρεία διατηρεί 10 σημεία outlet συν το ηλεκτρονικό κατάστημα empoli.gr ενώ θα επανεκκινήσει την επόμενη χρονιά τη συνεργασία της με το factory-outlet.gr. Επιπρόσθετα, επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά και μέσω corners σε πολυκαταστήματα, καθώς σχεδιάζει την δημιουργία δύο νέων στα καταστήματα Notos σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ στις αρχές του επόμενου έτους θα επεκτείνει και το μέγεθος του corner που διατηρεί στο πολυκατάστημα Attica στο Mediterranean Cosmos.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Φρένο» σε ανατιμήσεις από e-shops ένδυσης για να κερδίσουν μερίδια αγοράς

Τα μισά e-shops λένε ότι δεν θα προχωρήσουν σε ανατιμήσεις φέτος, ενώ το 37% θα κάνουν αυξήσεις 6% - 10%. Το 56% είχαν αύξηση εσόδων το 2022, ενώ το 40% αναμένει περαιτέρω βελτίωση των συνθηκών φέτος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
LEVI'S
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδών για τη Levi's στην Ελλάδα

Η ομαλοποίηση της αγοράς αλλά και το επικαιροποιημένο μοντέλο ανάπτυξης στην Ευρώπη συνέβαλαν στις θετικές επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής της δημοφιλούς αμερικανικής φίρμας jeans το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.