ΓΔ: 1396.59 -0.07% Τζίρος: 57.60 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:26:30 DATA
Φώτο: ΕΛΤΑ

ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 Ψηφιακός Ταχυδρόμος, «Έξυπνες» Θυρίδες, Smart Queuing

Τι είπε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος των ΕΛΤΑ Βασίλης Μπαλούρδος για τις καινοτομίες που θα έρθουν στα καταστήματα μέσα στο 2022. Πώς θα λειτουργούν και πόσο εύκολα θα είναι.

Στα βήματα εκσυγχρονισμού των ΕΛΤΑ και στις επερχόμενες πρωτοβουλίες του Οργανισμού για τη βελτίωση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης. αναφέρθηκε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος της επιχείρησης, Βασίλης Μπαλούρδος, και πιο συγκεκριμένα στον «Ψηφιακό Ταχυδρόμο», τις «Έξυπνες Θυρίδες» και το Smart Queuing (προκαθορισμένο ραντεβού για εξυπηρέτηση από ταχυδρομικό κατάστημα). 

Για τον Ψηφιακό Ταχυδρόμο, τόνισε ότι ο εργαζόμενος των ΕΛΤΑ θα έχει στη διάθεσή του λογισμικό και συσκευές, οι οποίες θα του παρέχουν αυξημένες δυνατότητες.

«Οι διανομείς του 2022 θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA, που θα έχουν ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay) και οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές. Με τον τρόπο, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, οι διανομείς μας θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία», τόνισε ο κ. Μπαλούρδος.

Για τους πελάτες, η ίδια mobile εφαρμογή θα προσφέρει real-time ενημέρωση για κάθε διακίνηση, με «έξυπνο» σύστημα "σκαναρίσματος" και αναγνώριση εικόνας για την πραγματοποίηση όλων των δυνατών συναλλαγών.

Για τις παραλαβές, θα συνδυάζεται με ηχητική ή και αναδυόμενη ειδοποίηση για αλλαγές στο δρομολόγιο, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη παρακολούθηση, ενώ θα δείχνει και σε πραγματικό χρόνο το στίγμα του διανομέα.

 Ο κ. Μπαλούρδος, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών -ITC 2022, που διοργανώθηκε από τις ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr., παρέλαβε το βραβείο «Μεταφορική Εταιρεία του 2021», το οποίο απονεμήθηκε στα ΕΛΤΑ.

Η δεύτερη πρωτοβουλία είναι τα νέα ψηφιακά καταστήματα, τα Smart Lockers, στα οποία ο πελάτης των ΕΛΤΑ θα μπορεί να παραδίδει ή να παραλαμβάνει το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία του.

«Οι πελάτες μας θα μπορούν να επιλέγουν την παράδοση ή την παραλαβή, μέσω της εφαρμογής, και θα ειδοποιούνται μέσω αυτής για τον χρόνο που το πακέτο τους θα φτάνει στο σημείο εξυπηρέτησης. Για την παράδοση, φυσικά θα μπορούν να εξυπηρετηθούν επίσης οποιαδήποτε στιγμή, εναποθέτοντας το δέμα ή την αλληλογραφία τους στο smart locker, όπως εξυπηρετούνται από ένα ΑΤΜ», ανέφερε ο κ. Μπαλούρδος.

Η τρίτη, είναι το Smart Queuing, το οποίο είναι σύστημα μέσω του οποίου, οι πελάτες θα μπορούν να προκαθορίσουν το ραντεβού τους σε ένα κατάστημα ΕΛΤΑ, στον χρόνο που επιθυμούν για εξυπηρέτηση.

«Όλα αυτά, θα τεθούν σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2022. Και βέβαια ακολουθούν αρκετά περισσότερα, μιας και το πρόγραμμα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού θα κρατήσει δύο χρόνια και έχει μπροστά του αρκετά και σημαντικά milestones. Αυτό που διαμορφώνεται μέσα από την ψηφιοποίηση και το πρόγραμμα του μετασχηματισμού μας είναι μια εντελώς νέα εταιρεία. Ανταγωνιστική σε ελληνικό και διεθνές περιβάλλον, η οποία θα διατηρεί ταυτόχρονα το ισχυρό κοινωνικό της αποτύπωμα στη χώρα», συμπλήρωσε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, δίνοντας το στίγμα της φετινής χρονιάς για τον Οργανισμό. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΛΤΑ: Διαγωνισμός για διαχείριση και αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας

H αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας αποτελεί τον τρίτο πυλώνα του στρατηγικού σχεδίου ανάκαμψης των ΕΛΤΑ, που βρίσκεται σε εξέλιξη, παράλληλα με τον εξορθολογισμό των δαπανών και τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα ΕΛΤΑ ολοκληρώνουν την αναδιοργάνωση του δικτύου τους μέσα σε 4 μήνες

Tα ΕΛΤΑ προχώρησαν στην αναδιοργάνωση του δικτύου τους και τη μείωση του λειτουργικού του κόστους, με την ενοποίηση υποστελεχωμένων και μη κερδοφόρων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην επόμενη φάση περνάει ο στρατηγικός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ

Στόχος της διοίκησης των ΕΛΤΑ αποτελεί η δημιουργία ενός ψηφιακού οργανισμού που θα συνδυάζει την καθολική κάλυψη με την διατήρηση όλων των σημείων εξυπηρέτησης αλλά και ψηφιακές λειτουργίας που θα προσφέρουν μια ολιστική λειτουργία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταδιακά επανέρχονται τα ΕΛΤΑ σε κανονική λειτουργία μετά την επίθεση χάκερ

Όπως ενημερώνουν τα ΕΛΤΑ προχωράει η πλήρης αποκατάσταση των συστημάτων που αντιμετώπισαν πρόβλημα. Κανονικά θα καταβληθούν οι συντάξεις σε όλη την επικράτεια από την προσεχή Δευτέρα 28 Μαρτίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κλειστά σήμερα τα καταστήματα ΕΛΤΑ, έγιναν στόχος επίθεσης χάκερ

Κυβερνοεπίθεση εκδηλώθηκε στα πληροφοριακά συστήματα των ΕΛΤΑ και γίνονται προσπάθειες αποκατάστασης της λειτουργίας τους. Προσωρινά δεν λειτουργεί σήμερα το δίκτυο καταστημάτων.