Σε εντυπωσιακή ανοδική τροχιά παρέμειναν οι πωλήσεις της γερμανικής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου About You και κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης 2021/22, τροφοδοτούμενες εν πολλοίς από την επέκταση της δραστηριότητάς της στις χώρες της νότιας Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας και της Ιταλίας.
Ειδικότερα, ο τζίρος της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 48% το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 2021), αγγίζοντας τα 512,5 εκατ. ευρώ, ενώ στο εννεάμηνο του έτους ο τζίρος εκτινάχθηκε κατά 54,8%, στα 1,33 δισ. ευρώ. Περαιτέρω, οι ενεργοί πελάτες της πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 33,6%, με τον συνολικό αριθμό τους να υπολογίζεται σε 10,7 εκατομμύρια έναντι 8 εκατομμυρίων ενεργών πελατών πριν από έναν χρόνο, ενώ και η μέση αξία των αγορών που πραγματοποιούνται στην πλατφόρμα ενισχύθηκε κατά 5%, διαμορφούμενη σε 58,8 ευρώ.
Ειδικότερα, στις γερμανόφωνες αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας οι πωλήσεις της About You ενισχύθηκαν κατά 27% το τρίτο τρίμηνο, αγγίζοντας τα 248,4 εκατ. ευρώ, με το υπόλοιπο της Ευρώπης να καταγράφει πολύ εντυπωσιακή αύξηση εσόδων κατά 67,7%, σε 239,6 εκατ. ευρώ, χάριν κυρίως στην επέκταση στις νέες αγορές της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Γαλλίας και της Πορτογαλίας μέσα στο φθινόπωρο. Οι γερμανόφωνες αγορές καταγράφουν επίσης κέρδη EBITDA ύψους 13,6 εκατ. ευρώ, στο τρίτο τρίμηνο της χρήσης, ενώ σε αρνητικό έδαφος εξακολουθεί να παραμένει η κερδοφορία στο υπόλοιπο της Ευρώπης, διαμορφούμενη σε ζημίες ύψους 50,5 εκατ. ευρώ. Κατ’αναλογία, και στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης το συνολικό αποτέλεσμα EBITDA της About You παρέμεινε αρνητικό, διαμορφούμενο σε ζημίες ύψους 55,9 εκατ. ευρώ.
Στο περιβάλλον αυτό, η γερμανική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου διατηρεί την εκτίμηση της για συνολικές πωλήσεις μεταξύ 1,72 δισ. και 1,77 δισ. ευρώ, στο τέλος της τρέχουσας χρήσης 2021/22, αναμένοντας επίσης αρνητικό αποτέλεσμα EBITDA συνολικού ύψους 70 εκατ. ευρώ, καθώς συνεχίζει τις επενδύσεις για περαιτέρω ανάπτυξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στον Δεκέμβριο, η About You ενεργοποίησε την παγκόσμια πλατφόρμα αποστολών (Global Shipping Platform), επεκτείνοντας την δυνατότητα πωλήσεων σε 100 πλέον χώρες του κόσμου.