Εντείνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά αναψυκτικών, με τις ελληνικές βιομηχανίες να έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα τα τελευταία χρόνια με στόχο να αποσπάσουν μερίδια από κυρίαρχη Coca Cola.
Σε αυτή την κατεύθυνση, νέα δεδομένα φέρνει η κίνηση της Green Cola να εντάξει το συνολικό προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο στο κανάλι διανομής και εμπορίας της Χήτος, της ηπειρώτικης βιομηχανίας που εμφιαλώνει το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι. Η συγκεκριμένη εξέλιξη για την πλειονότητα της αγοράς αποτελεί μια φυσιολογική συνέχεια μετά την απόκτηση ποσοστού πριν μερικά χρόνια στην Green Cola από τον Γιάννη Χήτο, ο οποίος άλλωστε μετέχει στη διοίκηση της εταιρείας αναψυκτικών από τη θέση του προέδρου.
«Η συγκεκριμένη συνεργασία σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την ανάπτυξη της επιχείρησης μέσα από την αξιοποίηση του διευρυμένου δικτύου που διαθέτει η Χήτος σε όλη την Ελλάδα τόσο σε επίπεδο λιανικής όσο και HoReCa», σημειώνει στο Business Daily ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Green Cola, Γιώργος Βενιέρης και προσθέτει: «Η κίνηση αυτή θα δώσει μια νέα πνοή στην εμπορική μας δραστηριότητα, ενώ αυτή η δυναμική θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε όλους τους στόχους που έχει θέσει».
Η συνεργασία, η οποία θα αρχίσει από την 1η Ιανουαρίου του 2022, αναμένεται να δημιουργήσει καινούργια δεδομένα στο χάρτη της εγχώριας αγοράς αναψυκτικών λόγω του ισχυρού δικτύου που έχει οικοδομήσει η Χήτος, η οποία παράλληλα έχει τη διανομή και μιας άλλης ελληνικής βιομηχανίας αναψυκτικών της πατρινής Λουξ.
Από την άλλη η Creen Cola, που βλέπει τη συνεργασία της με την Χήτος σαν ένα διαβατήριο για να ισχυροποιήσει τη θέση της σε όλη την Ελλάδα, εκτιμά ότι το 2021 θα κλείσει με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης κοντά στην περιοχή του 10% σε σχέση με το 2020. Πρόσφατα μάλιστα λάνσαρε και την Green Cola χωρίς Καφεΐνη, η οποία έχει ήδη τοποθετηθεί στα ράφια ορισμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ενώ έπεται η περαιτέρω διείσδυση του καινούργιου κωδικού στη λιανική.
Μέσα στο 2022 σχεδιάζει να προσθέσει και νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της, ενώ παραμένει προσηλωμένη και στο κομμάτι της ανάπτυξης των πωλήσεων στις ξένες αγορές με τον κ. Βενιέρη να σημειώνει ότι η εταιρεία τη φετινή χρονιά έχει καταγράψει επιδόσεις ρεκόρ σε επίπεδο εξαγωγικής δραστηριότητας.
Ο κλάδος των αναψυκτικών καταγράφει σταθερά αναπτυξιακή πορεία τα τελευταία χρόνια. Είναι ενδεικτικό ότι οι Έλληνες ήπιαν το 2020 164.009.651 λίτρα αναψυκτικών έναντι 159.219.487 λίτρων του 2019 σημειώνοντας αύξηση 3,1%, ενώ σε επίπεδο αξίας οι πωλήσεις των αναψυκτικών στα σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκαν στα 188.052.461 ευρώ έναντι 184.826.863 ευρώ καταγράφοντας αύξηση 1,7% σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.