Σε ανοδική πορεία παραμένει η Green Cola όπου μετά το επιτυχημένο 2020 που κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων, συνεχίζει να διευρύνει τα μεγέθη της χάρις στην διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της και του εξαγωγικού της αποτυπώματος σε ΗΠΑ και Μ. Ανατολή.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Green Cola το 2020 σημείωσαν αύξηση 13% και διαμορφώθηκαν στα 15,2 εκατ. ευρώ το 2020 από 13,4 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019, με την εταιρεία να αναμένει το 2021, οι πωλήσεις της να ενισχυθούν σε διψήφιο βαθμό. Πηγή αισιοδοξίας είναι το γεγονός ότι ήδη στο οκτάμηνο του 2021 οι πωλήσεις έχουν ενισχυθεί κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, με την εταιρεία να καταγράφει καλές επιδόσεις τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό.
Η Green Cola έχει ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της στην αγορά των ΗΠΑ, όπου διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από την Βοστώνη. Από το 2020, η εταιρεία έχει τοποθετηθεί σε τρεις μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα την Wholefoods, την Market Basket και την HEB έχοντας παρουσία σε 9 πολιτείες (Νέα Υόρκη, Νιού Τζέρσεϊ, Μασαχουσέτη, Κονέκτικατ, Τέξας , Νιού Χαμσάιρ, Βερμόντ, Μέιν και Ρόουντ Άιλαντ).
Παράλληλα η εταιρεία το 2021 βρέθηκε σε τρία ακόμη σημαντικά δίκτυα όπως η Stop & Shop του ομίλου Ahold, την Meijer, αλλά και την United του ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας την διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσο-δυτικές πολιτείες των ΗΠΑ, όπως στο Μίσιγκαν, το Ιλινόι, την Ιντιάνα, το Κεντάκι, το Οχάιο και το Γουισκόνσιν. Ωστόσο η Green Cola διεύρυνε την παρουσία της και στα ηλεκτρονικά κανάλια πωλήσεων, και πλέον μετά την Amazon, τα προϊόντα μπορούν να διατεθούν σε κάθε πόλη των ΗΠΑ μέσω του Walmart Marketplace που αποτελεί τον μεγαλύτερο retailer παγκοσμίως.
Βασικές παράμετροι για την ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας, ήταν η διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Μαστίχα, Pink Grapefruit και Ρόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των Green Flavors, τα οποία 2 χρόνια μετά από το επίσημο λανσάρισμά τους, συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
«Η ανάπτυξη της εταιρείας εδράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις: τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που υπογράφουν την προσήλωση της Green Cola Hellas στην ανάδειξη της πιο “υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών”, η οποία αποτελεί τη νέα παγκόσμια τάση κατανάλωσης, με την παράλληλη ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και μεγάλες ευκαιρίες. Εκεί εστιάζουμε και βάζουμε ήδη τις βάσεις για την ανάπτυξή μας και για το 2022», σημείωσε ο Γιάννης Χήτος, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Green Cola.
Ανάπτυξη της παρουσίας της στο εξωτερικό
H Green Cola που μετράει ήδη παρουσία σε 30 χώρες του εξωτερικού συνεχίζει το αναπτυξιακό της πλάνο, καθώς βλέπει τον κύκλο εργασιών και τις εξαγωγές να αυξάνονται σημαντικά παρά την πανδημία.
Παράλληλα με την εδραίωση και διεύρυνσή της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο ανάπτυξής της και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων στις Βαλκανικές χώρες και την Μέση Ανατολή, για τις οποίες η παραγωγή πραγματοποιείται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ορεστιάδα.
Τον περασμένο Νοέμβριο η εταιρεία στοχεύοντας στη διεύρυνση της παρουσίας της στη Μ. Ανατολή, έπειτα από δυο χρόνια σχεδιασμού, είχε έρθει σε συμφωνία με τοπική μονάδα εμφιάλωσης στην Αίγυπτο, με στόχο να μειωθεί η κοστολογική βάση και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα προϊόντα της στις αγορές της ευρύτερης περιοχής.
Η εταιρεία διατηρεί ήδη γραφεία στα Ντουμπάι και έχει παρουσία σε Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Λιβύη, Κουβέιτ και Ιορδανία, καταγράφοντας σημαντικές πωλήσεις.