ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Σκλαβενίτης: Ράλι ηλεκτρονικών πωλήσεων με 1.700 παραδόσεις την ημέρα

Θεαματική ανάπτυξη του καναλιού ηλεκτρονικού εμπορίου από την κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, παρά την καθυστερημένη είσοδο. Καλύπτονται ήδη Αττική, Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη με 150 οδηγούς.

Μπορεί η Σκλαβενίτης να έκανε είσοδο στην αρένα του ηλεκτρονικού εμπορίου αρκετά αργά σε σχέση με τους υπόλοιπους παίκτες της εγχώριας λιανικής, μια κίνηση που επιταχύνθηκε υπό την ασφυκτική πίεση των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδημίας του κορονοϊού, ωστόσο πλέον το eMarket, sklavenitis.gr αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της αλυσίδας. Από τον Ιανουάριο του 2020, ημερομηνία που σηματοδότησε το άνοιγμα των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την εξαγορά του caremarket.gr, μέχρι σήμερα έχει κυλήσει αρκετό νερό στο αυλάκι.

H αλυσίδα κλήθηκε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ουσιαστικά μέσα σε περίπου 30 μέρες, από τη μηδενική παρουσία που είχε στο κανάλι των ηλεκτρονικών αγορών να στήσει και να λειτουργήσει ένα διαδικτυακό κατάστημα το οποίο σε πρώτη φάση κάλυπτε τις ανάγκες των καταναλωτών της Αττικής, ενώ σε δεύτερο χρόνο επεκτάθηκε και σε πόλεις της περιφέρειας με την αρχή να γίνεται με την Λάρισα και στη συνέχεια να παίρνουν σκυτάλη η Πάτρα και η Θεσσαλονίκη.

Αυτή την στιγμή μέσω του online καναλιού, η αλυσίδα έχει καταφέρει να εξυπηρετεί και να παραδίδει περισσότερες από 1.700 παραγγελίες τη μέρα, απασχολώντας έναν αριθμό οδηγών που ξεπερνά τους 150, οι οποίοι διανύουν πάνω από 9.000 χιλιόμετρα τη μέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας mynext, η οποία βοήθησε την Σκλαβενίτης να λανσάρει και να αναπτύξει την υπηρεσία ηλεκτρονικών παραγγελιών του ομίλου.  

Η απορρόφηση της πατρινής Κρόνος

Οι επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο συνιστούν μια σειρά από κινήσεις που έχει κάνει ο μεγαλύτερος λιανέμπορος της χώρας στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς σε ένα σύγχρονο όμιλο μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος. Πρόσφατα μάλιστα οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης προχώρησαν στην απορρόφηση της θυγατρικής εταιρείας  Κρόνος Ν. Καρακίτσος ΑΕΒΕ. Η συγχώνευση μέσα από απορρόφηση έγινε για λόγους απλούστευσης της οργανωτικής δομής καθώς και εξοικονόμησης πόρων μέσα από την ύπαρξη ενός ενιαίου ΑΦΜ.

Η απόφαση για την απορρόφηση της Κρόνος Καρακίτσος είχε ληφθεί ήδη από τις 15 Νοεμβρίου και μια εβδομάδα αργότερα κατατέθηκε το σχέδιο της σύμβασης. Θυμίζουμε ότι στα χέρια της  Σκλαβενίτης είχε αρχικά περάσει το 55% της Κρόνος στο πλαίσιο της συμφωνίας για  τη διάσωση του Μαρινόπουλου ενώ στη συνέχεια η αλυσίδα εξαγόρασε και το υπόλοιπο 45%, αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο του μετοχικού κεφαλαίου της πατρινής επιχείρησης, το οποίο ανέρχεται σε 2,253 εκατ. ευρώ, την ίδια στιγμή που το μετοχικό κεφάλαιο της Σκλαβενίτης αγγίζει τα 24 εκατ. ευρώ.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι από το 2019, η Κρόνος έχει σταματήσει να λειτουργεί ως εταιρεία λιανικής πώλησης εμπορευμάτων, δραστηριότητα την οποία ασκούσε μέχρι τότε, αλλά πλέον περιορίζεται στο να εκμισθώνει τα καταστήματά της στην Σκλαβενίτης. Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές της καταστάσεις, ο κύκλος εργασιών του 2020 άγγιξε τα 837.922 ευρώ έναντι 18,98 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Μάλιστα, ο τζίρος του 2020 προήλθε από την πώληση προς τον μητρικό όμιλο ορισμένων εμπορευμάτων που είχαν απομείνει από την προηγούμενη δραστηριότητα. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση αποδοχών 5,17% για τους εργαζόμενους στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη

Ο βασικός μισθός φτάνει τα 900 ευρώ για εργαζόμενο με έως δύο έτη προϋπηρεσίας στην επιχείρηση, ενώ παράλληλα διευρύνεται το πρόγραμμα παροχών της επιχείρησης με στόχο την ενίσχυση των εργαζομένων με αυξημένες οικογενειακές ανάγκες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γλάρος: Υψηλά κέρδη το 2022 αλλά με χαμηλή πτήση για την κερδοφορία

Η χαρτοβιομηχανία της οικογένειας Σκλαβενίτη πέτυχε αύξηση κύκλου εργασιών 37%, όμως το ενεργειακό κόστος συμπίεσε κατά 20% τα κέρδη της. Οι ενοποιημένες πωλήσεις εκτινάχτηκαν στα 110 εκατ. ευρώ.