ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 DATA
ose
Φωτο: Shutterstock

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης

Το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε ότι την ανάληψη της θέσης του κ. Τσαλίδη προσωρινά αναλαμβάνει ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., καθηγητής Dario Lo Bosco.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ο μέχρι σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος, καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, υπέβαλε την παραίτησή του, όπως αναφερει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Το διοικητικό συμβούλιο σε συνέχεια της αποδοχής της, ευχαρίστησε τον κ. Τσαλίδη για την πολύτιμη συνεισφορά του στην εταιρεία καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του.

Το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε ότι την ανάληψη της θέσης του κ. Τσαλίδη προσωρινά αναλαμβάνει ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., καθηγητής Dario Lo Bosco, εν αναμονή της σύγκλησης της συνέλευσης των μετόχων, με την οποία θα ανασυγκροτηθεί σε σώμα το διοικητικό συμβούλιο, προκειμένου να ορισθεί ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος.

Επιπλέον, ο κ. Luca Zuccala αναλαμβάνει το ρόλο του διευθυντή Λειτουργίας Μεταφορών, στο πλαίσιο διασφάλισης υψηλής ποιότητας και ασφάλειας, γεγονός που αποτελεί θεμελιώδη δέσμευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεχίζει με συνέπεια το επιχειρησιακό της πλάνο με στόχο να αποτελέσει την πρώτη επιλογή βιώσιμων, ολοκληρωμένων μεταφορών στην Ελλάδα, δημιουργώντας παράλληλα ένα συνεχώς αποδοτικότερο πλαίσιο μεταφορών μηδενικού αποτυπώματος στο περιβάλλον. Ειδικότερα, για το αμέσως επόμενο διάστημα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προσβλέπει σε σημαντικές συνέργειες με τις κυβερνητικές αρχές και τα αρμόδια υπουργεί,α ώστε να επιταχυνθεί η ανανέωση του στόλου οχημάτων με νέα τρένα υδρογόνου καθώς και η εφαρμογή ενός συστήματος car και bike sharing που θα συνδέει αρμονικά τον σιδηρόδρομο με τις πόλεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-OSE-Grammatidis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΣΕ: Άμεσα ο ανάδοχος για συντήρηση του συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 22,5 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του είναι πέντε έτη. Επίσης εγκρίθηκαν οι εργασίες συντήρησης γραμμής στα τμήματα Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισας και Θεσσαλονίκης.