ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:49:18 DATA
Φώτο: Attica

Αττικά Πολυκαταστήματα: Τι περιλαμβάνει η συνεργασία με την Aegean

Τα Attica προσφέρουν την ευκαιρία στους πελάτες τους, πραγματοποιώντας τις αγορές, να συγκεντρώσουν ή να εξαργυρώσουν μίλια, κερδίζοντας παράλληλα έκπτωση στις αγορές τους.

Επεκτείνουν τις μεγάλες συνεργασίες για τα προγράμματα επιβράβευσης των καρτών τους τα Αττικά Πολυκαταστήματα, με στόχο την προσφορά μοναδικών εμπειριών και υπηρεσιών στους πελάτες τους. Η εταιρεία ξεκινά τώρα συνεργασία με την Aegean, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Miles + Bonus. 

Συγκεκριμένα, ως συνεργάτες του προγράμματος, τα πολυκαταστήματα Attica προσφέρουν την μοναδική ευκαιρία στους πελάτες τους, πραγματοποιώντας τις αγορές τους σε όλα τα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και επιλέγοντας τα αγαπημένα τους προϊόντα μέσα από μεγάλη ποικιλία επώνυμων brands, να συγκεντρώσουν ή να εξαργυρώσουν μίλια, κερδίζοντας παράλληλα έκπτωση στις αγορές τους.

Έτσι, για κάθε αγορά από τα πολυκαταστήματα Attica, οι πελάτες συγκεντρώνουν μίλια ανάλογα με την Miles + Bonus βαθμίδα τους (Blue, Silver ή Gold)  και μπορούν να εξαργυρώνουν μίλια για κάθε αγορά τους. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Αττικά Πολυκαταστήματα προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα επιβράβευσης των καρτών τους, στις οποίες περιλαμβάνονται οι attica reward card, attica member card και η attica gift card. 

Σε ό,τι αφορά την αγοραστική κίνηση στα πολυκαταστήματα, αυτή χαρακτηρίζεται ικανοποιητική δεδομένων των συνθηκών, ενώ εκτιμάται ότι οι επόμενες εβδομάδες δύνανται να παρουσιάσουν ακόμη πιο ενθαρρυντικά μεγέθη, με την έναρξη του τουρισμού αλλά και τη σταδιακή άρση των λοιπών περιορισμών (click inside, click away και περιορισμοί ωραρίου). Η εταιρεία ολοκλήρωσε την επέκταση κατά 4.000 τμ που σχεδίαζε ήδη προ πανδημίας στο πολυκατάστημα του κέντρου της Αθήνας, προσφέροντας πλέον μία αναβαθμισμένη και πολυτελή εμπειρία αγορών στους πελάτες της, ειδικά στον τρίτο και τέταρτο όροφο του City LInk, οι οποίοι πλέον καλύπτουν το σύνολο του οικοδομικού τετραγώνου. 

Σε θετικό έδαφος παραμένουν πάντως οι πωλήσεις του e-shop του ομίλου, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 90% από την αρχή του έτους, συγκριτικά με πέρσι, εξέλιξη που αποδίδεται και στον σταδιακό εμπλουτισμό του ηλεκτρονικού καταστήματος με μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ αλλά και επιλεγμένες συλλογές ενδυμάτων. Σημειώνεται ότι το e-shop έκλεισε την χρονιά του 2020 με υπερδιπλάσιες πωλήσεις ύψους 14 εκατ. ευρώ, έναντι 5,5 εκατ ευρώ το 2019, ενώ ο όμιλος παρουσίασε κάμψη τζίρου κατά 46% το 2020, συνολικού ύψους 100 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το σχέδιο των πολυκαταστημάτων Attica για αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

Νέα είδη ένδυσης και υπόδυσης θα προστεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το φθινόπωρο, τονίζει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα, Δ. Μπούμης. Στα επίπεδα του 2019 οι πωλήσεις του 2022.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα η αλυσίδα Marks & Spencer

Αυξάνονται στα 28 τα καταστήματα στη χώρα, με άνοιγμα νέου σημείου πώλησης στην Πειραιώς. Στα 1,1 δισ. οι διεθνείς πωλήσεις της αλυσίδας. Αναδιοργάνωση του δικτύου στη Βρετανία με κλείσιμο μη αποδοτικών καταστημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττικά Πολυκαταστήματα: Νέες συνεργασίες και πωλήσεις πάνω από το 2019

Ενισχυμένες οι πωλήσεις το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου να χαρίζει χαμόγελα με ώθηση και από τον τουρισμό. Ολοκλήρωση της επέκτασης του CityLink, νέο κατάστημα Hugo Boss στο Golden Hall την προσεχή άνοιξη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα μεγέθη προ πανδημίας επιστρέφουν τα πολυκαταστήματα Attica

Η εταιρεία θα κλείσει το φετινό έτος ελαφρώς χαμηλότερα από το 2019, έχοντας καταγράψει πολύ θετικές επιδόσεις μέχρι στιγμής. Σε εξέλιξη η περαιτέρω επέκταση του Attica στο CityLink και η διάθεση νέων σημάτων από τον χώρο της μόδας.