Την 1η Απριλίου θα διεξαχθεί η τελική φάση του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων απέρριψε το αίτημα της Άκτωρ για την παράταση του διαγωνισμού.
Υπενθυμίζεται ότι η Άκτωρ είχε ζητήσει, την περασμένη Παρασκευή, την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας του διαγωνισμού επειδή η καναδική εταιρεία Roadis, απέσυρε τη συμμετοχή της, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει από την πανδημία του κορονοϊού.
Σημειώνεται ότι το αντικείμενο της παραχώρησης είναι η Εγνατία Οδός μαζί τους τρεις κάθετους άξονες, Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου μήκους 658 χλμ. και οι κάθετοι άξονες Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα-Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας με μήκος και οι τρεις 225 χλμ. Εκτός από την είσπραξη των διοδίων, ο ανάδοχος θα έχει έσοδα από την εκμετάλλευση Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) αλλά και των παρόδιων εκτάσεων του αυτοκινητόδρομου.
Ως εκ τούτου, σε περίπτωση που δεν υπάρξει κάποια έκπληξη, αναφορικά με την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού, δεσμευτικές προσφορές, μεθαύριο 1η Απριλίου, αναμένεται να καταθέσουν η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ– EGIS PROJECTS και η Μυτιληναίος-Vinci-Άβαξ.