Στα χέρια της INTRAKAT πέρασε το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας μετά την αποσφράγιση των φακέλων των προσφορών για τον διαγωνισμό. Η τεχνική εταιρεία ήταν τελικά ο μειοδότης καθώς είχε την καλύτερη προσφορά με ποσοστό έκπτωσης 37,5%, ενώ η δεύτερη καλύτερη προσφορά ήταν της εταιρείας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ με ποσοστό έκπτωσης 33%.
Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ την περασμένη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου και σήμερα έγινε η αποσφράγιση των προσφορών με νικήτρια την INTRAKAT, ενώ την ανάληψη του έργου διεκδικούσαν με προσφορές τους οι εταιρείες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .
Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 120 χλμ/ώρα. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο διαδρομής μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.
Στον προγραμματισμό για την ολοκλήρωση του έργου, που χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο για τους σιδηρόδρομους την τελευταία δεκαετία, προβλέπεται όλες οι εργασίες να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2024.
Στο συνολικό έργο περιλαμβάνονται και η νέα χάραξη της γραμμής από το Λατομείο ως και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, μήκους 10,5 χιλιομέτρων,που θα περνά μέσα από την Α' ΒΙ.ΠΕ.Βόλου, με κατάργηση του "S" που τέμνει την Νέα Ιωνία και τέλος θα δημιουργηθεί νέος σταθμός-στάση στην Α' ΒΙ.ΠΕ. Βόλου που θα εξυπηρετεί καθημερινά τους χιλιάδες εργαζομένους. Το μεγάλο αυτό έργο που θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην περιοχή, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020".