ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Ηλεκτρονικά και με μικρό αριθμό συνεργατών η Nike στην Ελλάδα

Η εταιρεία θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike, των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών της.

Με ανακοίνωσή της η Nike ενημερώνει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προμηθευτεί τα προϊόντα της. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι θα εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών της.

Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση σημειώνεται: «Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής 'Consumer Direct Acceleration' που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στόχος η αύξηση τζίρου και κερδών 8 -10% το 2024 για την Jumbo

Η εταιρεία δεσμεύεται για διατήρηση των τιμών των προϊόντων, σε επίπεδα συμβατά με την εξέλιξη των εισοδημάτων των καταναλωτών και συνεχής επιβράβευση των μετόχων-συνεταίρων, για την επενδυτική τους εμπιστοσύνη.