ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
benetis-trofima-fournoi
Φώτο: Βενέτης

Βενέτης: Στα ράφια των σούπερ μάρκετ με τέσσερα νέα προϊόντα

Μετά το βαρύ πλήγμα στα καταστήματα του ομίλου από την πανδημία, που προκάλεσε απώλεια τζίρου 24%, ο όμιλος Βενέτη εισέρχεται στην κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών.

Την είσοδο του στη λιανική ανακοίνωσε ο όμιλος Βενέτη που θα ξεκινήσει με τέσσερα προϊόντα κατεψυγμένων γλυκών, οι οποία θα δώσουν την δυνατότητα στους καταναλωτές να έχουν χειροποίητα προϊόντα που θα χρειάζονται μόνο ψήσιμο ενώ θα περιλαμβάνουν ακόμα και το σιρόπι, και θα διατίθενται σε επιλεγμένα σούπερ μάρκετ και στα καταστήματα της εταιρείας. 

«Πρόκειται για ένα βιοτεχνικό προϊόν υψηλής ποιότητας», σημείωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Παναγιώτης Μονεμβασιώτης σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, αναφέροντας πως τα νέα προϊόντα θα είναι κατά 20% φθηνότερα για τον καταναλωτή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο όμιλος Βενέτη εισάγει τέσσερις νέους κωδικούς σε μπακλαβά και γαλακτομπούρεκο που απευθύνονται στην κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών που αποτελεί μια μικρή αγορά στα σούπερ μάρκετ, η οποία όμως έχει αρχίσει να κάνει τα πρώτα της βήματα. Σειρά θα πάρουν προϊόντα κατάψυξης, φρέσκα προϊόντα καθώς και προϊόντα HORECA.

Με την κρίση του κορονοϊού να έχει οδηγήσει περισσότερους καταναλωτές στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ο όμιλος Βενέτη θέλησε να εισέλθει στη λιανική, φιλοδοξώντας να αντλήσει έσοδα από ένα νέο εμπορικό κανάλι, πέραν των καταστημάτων. Όπως ανέφερε ο κ. Μονεμβασιώτης, η απόφαση αυτή ήταν αποτέλεσμα και της μεγάλης ζήτησης που είχε σημειωθεί από το εξωτερικό όπου το ελληνικό στοιχείο είναι αρκετά δυνατό όπως στη Γερμανία, τον Καναδά και άλλες αγορές.

Ο όμιλος Βενέτη, μετά από μια κακή χρονιά λόγω κορονοϊού, σχεδιάζει την ανάπτυξη του, συνδυάζοντας μια πολυκαναλική προσέγγιση, καθώς εκτός από το άνοιγμα νέων καταστημάτων που ευελπιστεί να γίνουν, ανάλογα με τις συνθήκες της πανδημίας, στοχεύει και στην δημιουργία e-shop.

Χρονιά σοβαρών απωλειών

Ο όμιλος διευρύνει τις δραστηριότητες του, καθώς το δίκτυο καταστημάτων Βενέτη και ιδιαίτερα το concept Venetis Great δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα από την πανδημία, με το νέο κατάστημα στην Ομόνοια να κατεβάζει προσωρινά τα ρολά, έπειτα από λίγους μήνες λειτουργίας, ενώ και το φιλόδοξο κατάστημα στο Κολωνάκι στον χώρο του πρώην Jackson Hall παραμένει «παγωμένο» μέχρι την επανεκκίνηση της εστίασης όπως ανέφερε ο κ. Μονεμβασιώτης.

Σημαντικές απώλειες προκάλεσε η πανδημία στον όμιλο Βενέτη, που είδε τον κύκλο εργασιών να μειώνεται κατά 24%, τα EBITDA κατά 27% και τα κέρδη προ φόρων κατά 67%. Η συγκυρία της πανδημίας υποχρέωσε την εταιρεία να κάψει το 79% των ταμειακών της διαθέσιμων, που από 7,5 εκατ. ευρώ που ήταν τον Δεκέμβριο του 2019 ανέρχονται πλέον στο 1,5 εκατ. ευρώ.

Τα καταστήματα του κέντρου είχαν βαριές απώλειες τζίρου, κατά 80%. Χαρακτηριστικά, το νέο κατάστημα Venetis Great που είχε ανοίξει στην Ομόνοια πειραματικά τον Αύγουστο κατέβασε προσωρινά ρολά πριν μερικές εβδομάδες καθώς κατέγραφε ζημιές 42.000 ευρώ τον μήνα. Μικρότερες ήταν οι απώλειες για τα καταστήματα που βρίσκονται περιφερειακά του κέντρου, με τις απώλειες στα προάστια να κυμαίνονται στο 30-40% και στη Δυτική Αττική σε 40-45%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

veneti-monemvasiotis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Μετ' εμποδίων τα σχέδια ανάπτυξης, «βαρίδι» η γραφειοκρατία

Το «πάγωμα» στο άνοιγμα νέων καταστημάτων franchise και οι απώλειες λόγω πανδημίας, το νέο concept στο χώρο του fast food που δοκιμάζεται στο «Μπάγκειον» και τα χρόνια καθυστερήσεων λόγω γραφειοκρατίας.
businessdaily-Dodoni-Pagota
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην ιδιοκτησία της εταιρείας Βενέτη περνάνε τα Παγωτά Δωδώνη

Η εταιρεία Βενέτη εξαγόρασε τα χρέη της Παγωτά Δωδώνη προς τις τράπεζες ύψους περίπου 40 εκατ. «Είμαστε εδώ για να ξεκινήσουμε μια νέα εποχή στο ελληνικό παγωτό» τόνισε ο CEO της Βενέτη Π. Μονεμβασιώτης.
online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.