ΓΔ: 2014.47 0.04% Τζίρος: 199.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φωτο: Shuterstock

«Κυνηγοί» on-line προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Έλληνες και Πορτογάλοι καταναλωτές αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών» καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Τις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές καταγράφει πρόσφατη έρευνα της μηχανής αναζήτησης για brands μόδας Lyst σε 47 χώρες της γηραιάς ηπείρου για το πρώτο εξάμηνο του 2019. Έλληνες και Πορτογάλοι αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών», καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Στον αντίποδα, μόνο το 16% των Νορβηγών δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για τις προσφορές, ενώ με ποσοστά κάτω του 20% ακολουθούν οι καταναλωτές σε Σουηδία, Γαλλία και Γερμανία. Αντιστοίχως, ένας μόλις στους τέσσερις Ολλανδούς (24%) ενδιαφέρεται για τις προσφορές.

Στην χώρα μας η ιταλική φίρμα Gucci αναδεικνύεται κορυφαία σε αναζήτηση, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον καταγράφεται και για τα είδη των εταιρειών Tod’s και Off-White. Η μέση δαπάνη ανά παραγγελία ανέρχεται σε 226 ευρώ για τις γυναίκες και 170 ευρώ για τους άνδρες, με τα υποδήματα να κερδίζουν κυρίως το ενδιαφέρον των πρώτων και τα αξεσουάρ των δεύτερων.

Όχι τυχαία, το πριγκιπάτο του Μονακό κατακτά την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την μέση δαπάνη για αγορές online, με 815 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ πανευρωπαϊκά, οι γυναίκες φαίνεται ότι ξοδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση την Ιταλία όπου τα δεδομένα αντιστρέφονται.

Στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγεται το πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τα είδη athleisure, δηλαδή τα είδη ένδυσης και υπόδησης που συνδυάζουν το sport με το casual, αντικατοπτρίζοντας την διεθνή απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάρκες όπως Nike και Adidas βρίσκονται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τις ουδέτερες αποχρώσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Δένδιας βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δένδιας – Κορκίδης: Συνεργασία για νέα εφεδρεία και εξοπλιστικά προγράμματα

Ο Νίκος Δένδιας συναντήθηκε με τον Βασίλη Κορκίδη και τον Δημήτρη Μαθιό, με θέμα τη νέα εφεδρεία και τη συμμετοχή ελληνικών εταιρειών σε εθνικά και ευρωπαϊκά εξοπλιστικά προγράμματα.
Εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Κορέας
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ-Νότια Κορέα: Ολοκληρώθηκε εμπορική συμφωνία, λέει ο Τραμπ

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ΗΠΑ και Νότια Κορέα κατέληξαν σε εμπορική συμφωνία μετά από συνάντηση με τον Λι Τζε Μιουνγκ στην Γκιονγκτζού, κάνοντας λόγο για «εξαιρετική συνεδρίαση», χωρίς να δώσει λεπτομέρειες.
Ντόναλντ Τραμπ πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Τραμπ: Σύντομα συμφωνία εμπορίου ΗΠΑ-Νότιας Κορέας

Ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε πως οι ΗΠΑ και η Νότια Κορέα ίσως καταλήξουν σύντομα σε εμπορική συμφωνία, ενώ τόνισε τη σημασία της οικονομικής του πολιτικής και την επικείμενη άφιξη του Σι Τζινπίνγκ για διμερείς συνομιλίες.
Σαναέ Τακαΐτσι πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Ιαπωνία: Θερμή συνάντηση Τακαΐτσι με τον Τραμπ στις ΗΠΑ

Ο Ντόναλντ Τραμπ συναντήθηκε με τη νέα πρωθυπουργό της Ιαπωνίας, Σανάε Τακαΐτσι, ανταλλάσσοντας θερμή χειραψία και συζητώντας για άμυνα και εμπόριο. Ο Τραμπ επιβεβαίωσε τη συμμαχία ΗΠΑ-Ιαπωνίας σε υψηλό επίπεδο.