Να αναπτύξει περαιτέρω το αποτύπωμά στην ελληνική αγορά στοχεύει ο παγκόσμιος κολοσσός ευέλικτων χώρων εργασίας IWG, καθώς η ζήτηση αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η ελβετική εταιρεία μετράει περίπου 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, στοχεύει το 2025 να δημιουργήσει τρία νέα κέντρα και εξετάζει την επέκταση και σε άλλες πόλεις της χώρας, πέρα από Αττική και Θεσσαλονίκη.
Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ραγδαία αύξηση της ζήτησης για ευέλικτους χώρους εργασίας, η IWG σχεδιάζει να διευρυνθεί με ταχύτατους ρυθμούς παγκοσμίως, με την ελληνική αγορά να ακολουθεί αντίστοιχα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Country Manager για Ελλάδα και Κύπρο της IWG, Αλέξανδρος Κουδουνάς σε συνάντηση με δημοσιογράφους.
Έχοντας ήδη επιτυχημένη παρουσία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με 13 επιχειρηματικά κέντρα, που λειτουργεί ήδη με τις επωνυμίες Regus και Spaces ενώ εισήγαγε προσφάτως και το brand HQ με δύο κέντρα σε Ομόνοια και Κυψέλη, η IWG σκοπεύει να δημιουργήσει τρία ακόμα νέα κέντρα στην Αττική, αφήνοντας ανοιχτό να έρθει και το τέταρτο brand του ομίλου, Signature, στη χώρα.
«Έχουμε ένα πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης και στόχος είναι να αναπτυχθούμε περισσότερο στη Θεσσαλονίκη» σημείωσε ο κ. Κουδουνάς, αναφέροντας ότι θα δημιουργηθούν τρία νέα κέντρα το 2025. «Ανοίγουμε το μεγαλύτερο Space στην Ελλάδα στην Καλλιθέα, ακολουθεί το Regus στο Riverwest Open και προς το τέλος του χρόνου θα έχουμε ένα καινούριο Space στην Αργυρούπολη» δήλωσε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι ο όμιλος θα επικεντρωθεί σε σημεία όπου υπάρχει έντονος επιχειρηματικός σφυγμός της πόλης.
Πέρα από την Αθήνα, η IWG σχεδιάζει να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα, με τη Θεσσαλονίκη Πάτρα, Κρήτη, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα, «όπου υπάρχει εργαζόμενος, υπάρχει και η ανάγκη για γραφεία» σημείωσε ο κ. Κουδουνάς. Για την Αττική ο Country Manager της IWG ανέφερε ότι με τα δυο brands που έφερε ο όμιλος σε Ομόνοια και Κυψέλη, μπορεί και μπαίνει σε μικρότερους χώρους δημιουργώντας πυρήνες και εκτός επαγγελματικών περιοχών. «Στόχος να φέρουμε το δίκτυο και σε επίπεδο συνοικίας»
Πως λειτουργεί το μοντέλο της IWG
Καθώς οι εταιρείες ανεξαρτήτως μεγέθους, στρέφονται όλο και περισσότερο σε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, προβλέπεται ότι το 30% των εμπορικών ακινήτων θα διαμορφωθούν σε ευέλικτους χώρους εργασίας μέχρι το 2030, με την υβριδική εργασία να μειώνει σημαντικά το εργασιακό κόστος ανά επιχείρηση.
Υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά brand (Regus, Space, HQ και Signature) στα οποία διαφοροποιούνται τα κτίρια, οι παροχές και η τιμολογιακή πολιτική. Η IWG είναι πάροχος ευέλικτων χώρων εργασίας, διαθέτοντας γραφεία as a service. Διαθέτει κτίρια, πλήρη υλικοτεχνική υποδομή και ο κάθε πελάτης μπορεί να καλύψει την ανάγκη της επαγγελματικής του στέγης μέσα από ευέλικτους τρόπους και όρους ανάλογα με την χρονική περίοδο που θέλει. Παράλληλα ο πελάτης μπορεί να έχει διαθέσιμο γραφείο σε κάθε χώρο της IWG που βρίσκεται στο παγκόσμιο δίκτυο του ομίλου.
Προσφέρει μια σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες όπως γραφεία για ενοικίαση, γραφεία μερικής χρήσης, κοινόχρηστα και εικονικά γραφεία, υπηρεσίες επικοινωνίας, τηλεφωνικό κέντρο, υπηρεσία τηλεδιάσκεψης και διαχείριση αλληλογραφίας.
Οι ενοικιαστές έχουν πρόσβαση όλες τις ώρες και μέρες της εβδομάδας, σε χώρους συνεδριάσεων, αίθουσες συσκέψεων και αίθουσες εκπαίδευσης, που περιλαμβάνονται σε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών με πλήρη υλικοτεχνική υποδομή και μπορούν να μισθώσουν τον χώρο για όσο χρονικό διάστημα επιθυμούν. Από ένα μήνα έως και χρόνια, χωρίς να υπάρχει χρονικός περιορισμός.
«Οι πελάτες μας δεν μπαίνουν απλά σε ένα επιπλωμένο γραφείο. Παίρνουν ένα σύνολο υπηρεσιών που παρέχουμε και υποστηρίζουμε την λειτουργία της επιχείρησης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κουδουνάς. Το κόστος για την ενοικίαση του χώρου διαφέρει τόσο ανάλογα με την περιοχή όσο και με τις παροχές που παρέχονται, με την τιμολόγηση να είναι δυναμική και να ακολουθεί τις τιμές της αγοράς, σαν ένα «ξενοδοχείο γραφείων».
Η IWG προσφέρει στους εργαζομένους που χάνουν ώρες καθημερινά για την μετακίνησή τους από και προς την δουλειά, την ευκαιρία να βιώσουν τη ζωή σε μια πόλη των «15 λεπτών», έχοντας τη δυνατότητα να εργάζονται κοντά στις οικίες τους αποφεύγοντας διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.
Η πλειονότητα των πελατών της είναι πολυεθνικές, που στεγάζουν τις δραστηριότητές τους σε χώρους της IWG, όπου μπορούν να λειτουργήσουν και ως επιπλέον παροχή για τους εργαζομένους τους. «Στην Ελλάδα, έχουμε την Amazon, την Visa, την Apple στο πελατολόγιο μας» σημείωσε ο κ. Κουδουνάς. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια καταγράφεται και αύξηση της ζήτησης από μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, που ψάχνουν αντίστοιχες ευελιξίες.
Παράλληλα, και οι ιδιοκτήτες των εμπορικών ακινήτων επωφελούνται από τη συνεργασία με την IWG, καθώς παρέχει πρόσβαση σε όλη την τεχνογνωσία της, καθώς και υποστήριξη στον σχεδιασμό και την εγκατάσταση. Παράλληλα αναλαμβάνει πλήρως την υλοποίηση στρατηγικής και τακτικών πωλήσεων, μάρκετινγκ, τη συνολικότερη λειτουργία του κέντρου αλλά και δυνατότητες για πωλήσεις και μάρκετινγκ.