ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Τζίρο 100 εκατ. θα φέρει η Foot Locker στον όμιλο Φουρλή το 2027

Μέσω της Sportswear AE ο όμιλος Φουρλή τοποθετείται ανταγωνιστικά στην αγορά των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων, αναπτύσσοντας τις αλυσίδες Intersport και Foot Locker στη Ν.Α. Ευρώπη. Επενδύσεις άνω των 80 εκατ. μέχρι το 2028.

Σε πλήρη εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου για την περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας της λιανικής αθλητικών ειδών, ο όμιλος Φουρλή προχωράει στο άνοιγμα των τριών πρώτων καταστημάτων της αλυσίδας Foot Locker στην Βουλγαρία μέσα στον Δεκέμβριο. Τα καταστήματα βρίσκονται σε προβεβλημένα σημεία μέσα στα εμπορικά κέντρα The Mall Sofia, Grand Mall Varna και Galleria Burgas, προσφέροντας μία διευρυμένη γκάμα προϊόντων αθλητικού lifestyle και sneakers, η οποία συμπληρώνεται από μία αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών. Παράλληλα, μέσα στην άνοιξη του 2025 αναμένεται να οριστικοποιηθεί η μεταβίβαση στον ελληνικό όμιλο των συνολικά 6 καταστημάτων που λειτουργεί στην Ελλάδα και την Ρουμανία η μητρική εταιρεία, διευρύνοντας ταχύτατα το δίκτυο καταστημάτων του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υπάρχοντα σημεία είναι ήδη κερδοφόρα, με τον όμιλο Φουρλή να προσβλέπει σε έσοδα συνολικού ύψους 30 εκατ ευρώ το 2025 από την συγκεκριμένη δραστηριότητα, υπό την προϋπόθεση ότι το δίκτυο της Foot Locker θα μετράει 20 καταστήματα στις οκτώ χώρες ευθύνης του ομίλου (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρος, Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις της FL εκτιμάται ότι δύνανται να αγγίξουν τα 100 εκατ ευρώ με 40 σημεία πώλησης στις 8 χώρες ευθύνης του ομίλου το 2027 και τα 250 εκατ ευρώ, σε ορίζοντα πενταετίας, με δίκτυο 80 σημείων πώλησης της αμερικανικής αλυσίδας. Σύμφωνα με κύκλους της διοίκησης του ομίλου, Ελλάδα και Ρουμανία θα υποδεχθούν τον μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων της FL τους επόμενους μήνες, διευρύνοντας το αποτύπωμα της αμερικανικής αλυσίδας σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά.

Η δυναμική εξάλλου του κλάδου αθλητικών ειδών κρίνεται ιδιαίτερα πολύτιμη στην παρούσα φάση, με την αξία ειδικά της αγοράς αθλητικών υποδημάτων στις 8 χώρες ευθύνης πλέον του ομίλου να υπολογίζεται κοντά στα 3,7 δισ ευρώ, καταγράφοντας σημαντικό ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης. Για τον σκοπό αυτό εξάλλου, ο όμιλος Φουρλή θα διαθέσει επενδυτικά κονδύλια ύψους 40 εκατ ευρώ σε ορίζοντα 12μηνου, και έως και 80 εκατ ευρώ σε βάθος τριετίας, χτίζοντας έτσι έναν σημαντικό πυλώνα διαρκούς ανάπτυξης. Να σημειωθεί ότι η FL ειδικεύεται στην εμπορία αθλητικών υποδημάτων υψηλών προδιαγραφών και αξίας, διαθέτοντας μάλιστα σχέδια σε αποκλειστικότητα, σε ποσοστό 15% των συλλογών της. Στόχο της δε αποτελεί η αύξηση αυτού του ποσοστού σε 25% το προσεχές διάστημα.

Ο χώρος των αθλητικών ειδών παραμένει βασικός προσανατολισμός για τον όμιλο Φουρλή, και για τον σκοπό αυτό η δραστηριότητα λιανικής του συγκεκριμένου κλάδου μετονομάζεται πλέον σε Sportswear AE, θέτοντας υπό την ομπρέλα της και την αλυσίδα Intersport. Εκτιμάται δε ότι η συνεργασία με την FL θα τονώσει την ανταγωνιστικότητα και της αλυσίδας Intersport, καθώς ο όμιλος αυξάνει δυναμικά το μέγεθος του σε μία εκτενέστερη γεωγραφική περιοχή, αποκτώντας έτσι ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι των μεγάλων κατασκευαστών/προμηθευτών της διεθνούς αγοράς αθλητικών, όπως οι Nike, Adidas και New Balance, μεταξύ άλλων.

Σε ό,τι αφορά την Intersport, σε εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο ανακαίνισης καταστημάτων κι επέκτασης του δικτύου της αλυσίδας σε Βουλγαρία και Ρουμανία, σε συνέχεια της προσθήκης συνολικά 5 νέων καταστημάτων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Για το 2024, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά μάλιστα ότι η αλυσίδα θα έχει μονοψήφια αύξηση τζίρου αλλά διψήφιο ποσοστό ενίσχυσης των κερδών της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αποδίδει καρπούς η στρατηγική της Nike για απευθείας πωλήσεις

Εκτόξευση των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αμερικανικής εταιρείας κατά 54% το α' τρίμηνο, ενώ «πάγωσε» η αύξηση των πωλήσεων χονδρικής. Διατηρούν συνεργασία οι Intersport και Athlete’s Foot του ομίλου Φουρλή.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.