ΓΔ: 1417.5 -0.14% Τζίρος: 142.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Ena Athletics

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.

Το πρώτο αθλητικό υπόδημα ελληνικής έμπνευσης, ειδικά για τους λάτρεις του τρεξίματος, λάνσαρε χθες η εταιρεία Ena Athletics, μία αμιγώς ελληνική εταιρεία που επιχειρεί να εισέλθει στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά των αθλητικών ειδών, με αφετηρία την Ελλάδα.

Παρουσία κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, όπως ο κόουτς Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Νίκος Κακλαμανάκης, ο Πύρρος Δήμας, η Φανή Χαλκιά και οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς, ως βασικοί πρεσβευτές του brand, ο Θωμάς Θωμαΐδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ena Athletics αναφέρθηκε στην μακρά διαδρομή για τη δημιουργία του πρώτου αθλητικού υποδήματος, υψηλών απαιτήσεων.

Με βασικούς επενδυτές τους κ. Peter Ruppe, με μακρά εμπειρία στον αμερικανικό κολοσσό της Nike, τον κ. Αλέξανδρο Λάτση και τον κ. Εμμανουέλε Μπιάνκι, σχεδιαστή υποδημάτων με 20 χρόνια εμπειρία στον σχεδιασμό αθλητικών για μεγάλες φίρμες της μόδας, όπως οι Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro και Donna Karan μεταξύ άλλων, η Ena Athletics ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά ανοίγοντας το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.

Το στούντιο σχεδιασμού της εταιρείας βρίσκεται στην περιοχή Le Marche και στο Μιλάνο στην Ιταλία, ενώ η κατασκευή των υποδημάτων γίνεται στην Ασία. Στην παρούσα φάση διατίθεται ένα μόνο μοντέλο αθλητικού υποδήματος, σε μία γκάμα χρωμάτων εμπνευσμένων από την ελληνική φύση, unisex, ειδικών προδιαγραφών για τρέξιμο, αξίας 230 ευρώ, και δοκιμασμένο ήδη σε 300 δρομείς στον πρόσφατο Μαραθώνιο της Αθήνας, με πολύ θετικές εντυπώσεις.

 

«Θέλουμε να χαίρουμε της εμπιστοσύνης αρχικά του δρομικού κοινού», ανέφερε στο BD ο κ. Θωμαΐδης, υπογραμμίζοντας ότι στόχο της εταιρείας αποτελεί η σταδιακή διεύρυνση των σημείων πώλησης, παράλληλα με τον επίσης σταδιακό εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας της εταιρείας. Να σημειωθεί ότι ο ίδιος διαθέτει μακρά εμπειρία στο μάρκετινγκ και το e-commerce καθώς και μακρόχρονη θητεία στην Okado, στην Βρετανία. 

Επιπρόσθετα, πέρα από το φυσικό κατάστημα της Ena, σύντομα θα ξεκινήσει την λειτουργία του και το e-shop της εταιρείας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές κι εκτός Αθήνας, ενώ στις προτεραιότητες της Ena συγκαταλέγεται και η βιωσιμότητα, με την εταιρεία να συνεργάζεται με την οργάνωση Εναλεία για την προστασία και τον καθαρισμό των ελληνικών θαλασσών και ακτών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.