ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Κυρανάκης βραβεύει τον Άγγελο Σταυράκη, CEO της SafeSize

Safesize: Ο αυτόματος πωλητής παπουτσιών και η κατάκτηση ξένων αγορών

Η ελληνική startup που θέλει να αλλάξει τον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν αθλητικά παπούτσια καταγράφει συνεχή ανάπτυξη και ετοιμάζεται για την είσοδο στην αμερικανική αγορά.

Έχοντας ανοίξει επτά νέες αγορές στη ΝΑ Ασία σε ένα μόλις τρίμηνο, με Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Νότια Κορέα να ξεχωρίζουν, η ελληνική SafeSize, που έχει φέρει επανάσταση στο χώρο των αθλητικών παπουτσιών, ετοιμάζεται να κατακτήσει και τις ΗΠΑ, όπου καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον για την καινοτόμα startup.

Η ελληνική εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 από τον Άγγελο Σταυράκη και βραβεύθηκε στα Startupper Awards ως η "Startup of the Year". Καταγράφει δυναμικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ επενδύει στο κύριο προϊόν της, τον αυτόνομο ηλεκτρονικό πωλητή παπουτσιών.

Έχοντας μεταξύ των πελατών της κολοσσούς του χώρου της αθλητικής υπόδησης όπως INTERSPORT, Decathlon, Sports Direct, HOKA, Puma, Adidas, Nike, New Balance, Skechers, Marks & Spencer, SportVision, Rack Room Shoes, HighWave Sports, η SafeSize με παρουσία σε 60 χώρες και σχεδόν κάθε ήπειρο του κόσμου, έχει επεκταθεί δυναμικά τον τελευταίο χρόνο σε Αυστραλία, Νότια Κορέα, Ταϊλάνδη, Σιγκαπούρη, Ταιβάν, Εσθονία, Λιθουανία, Κροατία, Κολομβία, Τουρκία και Μπαχρέιν, έχοντας παράλληλα ενδυναμώσει το αποτύπωμά της σε Ολλανδία, Αγγλία, Κίνα και Ιαπωνία.

Όπως ανέφερε στο BD, ο ιδρυτής της εταιρείας Άγγελος Σταυράκης στο περιθώριο της βράβευσής του, «η Αυστραλία πάει πάρα πολύ καλά. Ανοίξαμε 7 νέες χώρες στη ΝΑ Ασία τους τελευταίους 3 μήνες» ενώ σημείωσε ότι στο πρόσφατο ταξίδι που πραγματοποιήθηκε στη Silicon Valley στο πλαίσιο του «Thriving Global Silicon Valley Program» του Enterprise Greece, «υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον» με την εταιρεία να εξετάζει την είσοδο και στην αγορά της Β. Αμερικής.

Παράλληλα, το σύστημα του αυτόνομου ηλεκτρονικού πωλητή (Digital Sales Assistant), αποτελεί το επόμενο μεγάλο εφόδιο της SafeSize για την ανάπτυξη της, έχοντας κεντρίσει ήδη το ενδιαφέρον του εξωτερικού, ενώ ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία σε Ολλανδία και Ιρλανδία.

Το σύστημα που δημιουργήθηκε στο Κέντρο Καινοτομίας και Ανάπτυξης της εταιρείας στην Αθήνα πρόκειται να αλλάξει την εμπειρία του καταναλωτή αλλά και να ενισχύσει τις αλυσίδες καταστημάτων κατά τις ώρες της υψηλής κίνησης στα μαγαζιά. Ειδικότερα, σε συνδυασμό με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, ο αυτόνομος  ηλεκτρονικός πωλητής θα βοηθάει τους πελάτες να επιλέξουν το κατάλληλο παπούτσι σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις και το διαθέσιμο στοκ του καταστήματος.

Η καινοτομία της Safesize που αλλάζει την παραγωγή παπουτσιών

Η SafeSize δίνει λύση σε ένα πρόβλημα που μας απασχολεί όλους, που δεν είναι άλλο από την εύρεση του σωστού παπουτσιού σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Χάρη στην καινοτόμα τεχνολογία της εταιρείας, που βασίζεται στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να «δοκιμάσει» εικονικά όλα τα παπούτσια της αγοράς και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να λάβει προσωποποιημένες προτάσεις για παπούτσια με τέλεια εφαρμογή.

Μέσω του συστήματος 3D foot scanner, η SafeSize εκτός από τη βοήθεια στους καταναλωτές να βρουν το κατάλληλο παπούτσι, βοηθάει και τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις ανάγκες που υπάρχουν ανά μέγεθος και σχέδιο, οδηγώντας σε στοχευμένη παραγωγή που θα μειώσει τα αχρησιμοποίητα παπούτσια που στοιβάζονται στις αποθήκες, διευρύνοντας τα περιθώρια κέρδους.

Έχοντας βοηθήσει πάνω από 20 εκατομμύρια καταναλωτές να βρουν το ιδανικό παπούτσι για αυτούς, στόχος της εταιρείας είναι κάποια στιγμή στο μέλλον, όλοι οι καταναλωτές να έχουν το αθλητικό παπούτσι που ταιριάζει στις ανάγκες τους, σε μια πιο εξορθολογισμένη και βιώσιμη παραγωγή υπόδησης.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Κυρανάκης κατά τη διάρκεια της βράβευσης της Safesize, η εταιρεία «θα μας βγάλει από τη… δύσκολη θέση να πηγαίνουμε σε καταστήματα για να βρούμε τα κατάλληλα παπούτσια, χαίρομαι που πλέον αυτό θα γίνεται και ψηφιακά. Στη χώρα μας επιτέλους γίνονται πολύ καινοτόμα βήματα και πράξη τα όνειρα κάποιων νέων παιδιών που είπαν ότι θα επιχειρήσουν στην Ελλάδα και θα προσπαθήσουν να χτίσουν μια επιχείρηση. Με τις προσπάθειες της προηγούμενης κυβέρνησής μας, μπορείς πλέον να φτιάξεις μια νέα επιχείρηση σε μια ημέρα. Όποιος θέλει με 1 ευρώ κεφάλαιο φτιάχνει μια ΙΚΕ και μπορεί και επιχειρεί. Η SafeSize είναι απόδειξη ότι κάτι μπορεί να συμβεί, κάτι μπορεί να ξεκινήσει στην Ελλάδα που ονειρεύεται και πραγματοποιεί».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
Quest Holdings
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Quest: Ψάχνει διέξοδο για την κερδοφορία σε Πληροφορική και εξωτερικό

«Φρένο» έχει τραβήξει η κερδοφορία της Quest με τον όμιλο να επηρεάζεται από τις μειώσεις τιμών της Apple. Αναζητεί τρόπους για να ενισχύσει τα μεγέθη της εν μέσω ενός δύσκολου μακροοικονομικού περιβάλλοντος.
elikoptero
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η startup που φέρνει τις μετακινήσεις με ελικόπτερο στα ελληνικά νησιά

Στη hoper ενώνουν τις δυνάμεις τους σημαντικά επιχειρηματικά ονόματα. Θα εκτελεί προγραμματισμένες πτήσεις με ελικόπτερο προς 11 δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Σχεδιάζει να φτάσει σε 24 τοποθεσίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παγκόσμια πρωτοπορία από Ελληνοαμερικανό στα καθαρά καύσιμα αεροπλάνων

Η LanzaJet του Jimmy Samartzis έχει τα πρωτεία παγκοσμίως στα καθαρά καύσιμα για αεροσκάφη και κατατάσσεται από το Time στις 100 πιο επιδραστικές εταιρείες διεθνώς. Το εργοστάσιο στις ΗΠΑ και η συνεργασία με κολοσσούς.