ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Ο κ. Ερνέστος Παναγιώτου, Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού, Στρατηγικής και Διευθύνων Δραστηριοτήτων Εθνικής Τράπεζας. Πηγή: ΕΤΕ

Ερ. Παναγιώτου: Οι στόχοι για την ανάπτυξη των online υπηρεσιών της ΕΤΕ

Ο Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού, Στρατηγικής και Διεθνών Δραστηριοτήτων της Εθνικής Τράπεζας, αναφέρθηκε εκτενώς στις συνεργασίες της τράπεζας στον τομέα του embedded banking.

Η Εθνική Τράπεζα εστιάζει στην ανάπτυξη της λιανικής τραπεζικής μέσω του embedded banking, ενσωματώνοντας χρηματοοικονομικές της υπηρεσίες σε διάφορα οικοσυστήματα όπως αυτά του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου, των αυτοκινήτων, των ακινήτων, και των υπηρεσιών τεχνολογίας. Αυτό υπογράμμισε ο Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού, Στρατηγικής και Διεθνών Δραστηριοτήτων της Εθνικής Τράπεζας Ερνέστος Παναγιώτου, μιλώντας στο Mastercard Innovation Forum.

Αναφερόμενος στον τομέα της λιανικής τραπεζικής και ειδικότερα στις τραπεζικές συνεργασίες και το embedded bankingπου προωθεί η Εθνική, ο κ. Παναγιώτου εξήγησε ότι  η προσέγγιση αυτή καλύπτει τις ανάγκες πελατών – ιδιωτών και μικρών επιχειρήσεων – με άμεσο τρόπο, τη στιγμή που πραγματοποιούν μια αγορά, και παράλληλα αναδεικνύεται ένα αποτελεσματικό κανάλι πωλήσεων για την Τράπεζα. Όπως ανέφερε ενδεικτικά, το 100% των δανείων αυτοκινήτου και το 70% του αριθμού των καταναλωτικών δανείων της Εθνικής Τράπεζας χορηγούνται σήμερα μέσω embedded banking, ενώ για τα στεγαστικά και τα δάνεια μικρών επιχειρήσεων, αυτό το ποσοστό ανέρχεται σήμερα στο 15-20%.

Η επιτυχία της Εθνικής Τράπεζας βασίζεται σε ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών που συνεχώς επεκτείνεται. Σημαντική για τη μελλοντική ανάπτυξη του embedded bankingκαι η στρατηγική συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την EpsilonNet, στην οποία η Τράπεζα κατέχει σήμερα μερίδιο 15%. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, έχουν ήδη λανσαριστεί στην αγορά καινοτόμα προϊόντα όπως το EpsilonPay και η λύση All-in-OnePOS.

Πέρα από τις συνεργασίες στον χώρο του embedded banking, ο κ. μίλησε και για τη στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας σε σχέση με τις fintech εταιρίες. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην πρόσφατη παγκόσμια εμπειρία, που περιλαμβάνει την ανάπτυξη fintech όπως η Revolut, που δρουν ανταγωνιστικά προς τις τράπεζες, αλλά και την ανάδειξη πιο εξειδικευμένων fintech οι οποίες αποτελούν δυνητικούς συνεργάτες για τις τράπεζες.

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών και υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας, αποτελεί εν μέρει απάντηση στον ανταγωνισμό και από fintech εταιρίες. Ωστόσο, στον μετασχηματισμό αυτό συμβάλλουν ήδη συνεργασίες της Εθνικής Τράπεζας με νεοφυείς εταιρίες από τον ευρύτερο χώρο τωνfintech, όπως η Linked Business και η Quadible που ενισχύουν τις διαδικασίες της Τράπεζας.

Όπως ανέφερε ο κ. Παναγιώτου, η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει να αναζητά ενεργά μελλοντικούς συνεργάτες μέσω πρωτοβουλιών όπως ο ετήσιος διαγωνισμός NBG Business Seeds που φέτος περιλαμβάνει ειδική θεματική ενότητα για fintech εταιρίες, το Greek Fintech Hub και το ετήσιο συνέδριο Fintech Athens (που φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 21-22 Νοεμβρίου), καθώς και μέσα από συμμετοχές σε κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών (venturecapital).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εθνική Τράπεζα: Πράσινο ομόλογο υψηλής εξασφάλισης ύψους 650 εκατ.

Η τελική απόδοση 3,5% αντιστοιχεί σε περιθώριο περίπου 130 μ.β. πάνω από το αντίστοιχο mid-swap το οποίο αποτελεί το χαμηλότερο περιθώριο που έχει επιτευχθεί ποτέ σε έκδοση ομολόγου υψηλής εξασφάλισης από Ελληνική τράπεζα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έχει ολοκληρωθεί το 90% της διασύνδεσης των τερματικών POS της NBG Pay

Όπως επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της NBG Pay Χρ. Χατζόπουλος, έχουν διασυνθεί τα POS με τα λογιστικά συστήματα ERP της αγοράς. Πλήρως συμβατά με τα συστήματα των Entersoft, και Softone τα τερματικά της NBG Pay.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε μακροπρόθεσμους επενδυτές πέρασε το 90% του placement της Εθνικής

Κυριάρχησαν τα σοβαρά χαρτοφυλάκια στο διεθνές σκέλος της προσφοράς μετοχών, που υπερκαλύφθηκε κατά 12 φορές. Ιδιώτες επενδυτές πήραν το 70% των τίτλων στο ελληνικό σκέλος της προσφοράς.