Την απόφαση του να μειώσει το μερίδιο της οικογένειας (72,8%) στην εταιρεία ΚΡΙ ΚΡΙ γνωστοποίησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Παναγιώτης Τσινάβος στο περιθώριο της πανηγυρικής εκδήλωσης για τα 20 χρόνια παρουσίας της γαλακτοβιομηχανίας στο ΧΑ.
«Στόχος μας είναι η αύξηση της ελεύθερης διασποράς. Υπάρχει ενδιαφέρον. Θεωρώ δίκαιο το αίτημα για αύξηση της εμπορευσιμότητας. Η μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας δημιουργεί θετικό momentum» ανέφερε μεταξύ άλλων, ο κ. Τσινάβος. Όπως σημείωσε η πώληση των μετοχών θα γίνει ως το τέλος της χρονιάς, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει ούτε το ποσοστό ούτε και την τιμή.
«Μέλημα μας είναι η αύξηση της συναλλακτικής δραστηριότητας στη μετοχή. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αύξηση της ελεύθερης διασποράς», σημείωσε ο κ. Τσινάβος. Οι μετοχές θα κατευθυνθούν κυρίως σε θεσμικούς επενδυτές με ενδιαφέρον να υπάρχει και από ξένους.
«Το 2013 εισάγεται η ΚΡΙ ΚΡΙ στο Χρηματιστήριο Αθηνών με κεφαλαιοποίηση 28 εκατ.. Σήμερα η μετοχή διαπραγματεύεται στην κύρια αγορά μας με κεφαλαιοποίηση 430 εκατ. ευρώ και αποτελεί πλέον την μεγαλύτερη σε όγκους χρηματιστηριακής αξίας εισηγμένη εταιρεία του κλάδου των τροφίμων. Από το 2012 η μετοχή της συμμετέχει στον Γενικό Δείκτη του Χρηματιστηρίου μας. Η φετινή απόδοση της μετοχής διαμορφώνεται στο 29% υπεραποδίδοντας σε σχέση με τον Γενικό Δείκτη του Χρηματιστηρίου», τόνισε ο CEO της ΕΧΑΕ κ. Γιάννος Κοντόπουλος λίγο πριν ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙ ΚΡΙ, κ. Παναγιώτης Τσινάβος, χτυπήσει σήμερα το πρωί το καμπανάκι στο ΧΑ.
O κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ ΚΡΙ το α' εξάμηνο του 2024 διαμορφώθηκε σε 130,87 εκατ. έναντι 112,97 εκατ. το 2023 (αυξημένο κατά 15,8%). Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 29,44 εκατ. έναντι 28,72 εκατ. το 2023. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 27,05 εκατ., έναντι 26,18 εκατ. το 2023.
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +14,5% σε αξία και +19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +27,8%, ξεπερνώντας τα 63 εκατ. Πλέον αποτελούν το 62,6% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 37,8 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση -2,4% σε αξία, αλλά αύξηση +4,8% σε όγκο. Στην τρέχουσα περίοδο, οι τιμές των προϊόντων μας βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο, και αυτό επηρεάζει αρνητικά την αξία των πωλήσεων, πιέζοντας, παράλληλα, τα περιθώρια κερδοφορίας. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα.