ΓΔ: 2056.39 1.02% Τζίρος: 208.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φωτο: Κρι Κρι

Αυξημένος 25,2% ο τζίρος το 9μηνο 2025 για την Κρι Κρι, στα 260 εκατ.

Οι εξαγωγές γιαουρτιού και το παγωτό ανέβασαν τον τζίρο της Κρι Κρι. Έπεσαν τα καθαρά κέρδη σε 31,14 εκατ., έναντι 36,36 εκατ. το εννεάμηνο 2024.

Αυξημένος κατά 25,2% ήταν ο τζίρος της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. το 9μηνο του 2025. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 259,69 εκατ. έναντι 207,48 εκατ. το 2024. 

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 72,16 εκατ. έναντι 69,45 εκατ. το εννεάμηνο 2024.
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 42,94 εκατ. έναντι 43,72 εκατ. το εννεάμηνο 2024.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 38,13 εκατ., έναντι 40,06 εκατ. το εννεάμηνο 2024.
  • Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 31,14 εκατ., έναντι 36,36 εκατ. το εννεάμηνο 2024.

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +28,7% σε αξία και +27,2% σε όγκο.  Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +42,7%, ξεπερνώντας τα 140 εκατ.  Πλέον, οι εξαγωγές γιαουρτιού προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου [+63%] και της Ιταλίας [+21%].

Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €63εκ, παρουσιάζοντας αύξηση +5,8% σε αξία. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά +2,0 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 37,9%, και προκαλώντας ισχυρή πίεση στα μερίδια των επώνυμων γιαουρτιών. Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο 1,3 ποσοστιαίες μονάδες, με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 13,8%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI), σε αξία, Ιαν.-Σεπ. 2025].

Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις μας εμφανίζουν αύξηση +8,3% σε αξία. Σε αυτήν συνετέλεσαν, κυρίως, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.

Σημαντική είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων παγωτού στο εξωτερικό [+38,3%], με όχημα το Greek Frozen Yogurt και τις νέες συνεργασίες στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΚΡΙ ΚΡΙ μαθαίνει στους Αμερικανούς το frozen yogurt... αλά ελληνικά

Αυξάνεται η ζήτηση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το Greek frozen yogurt. Αίτηση στο Enterprise Greece για μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα. Ως το τέλος του έτους το placement μετοχών από την οικογένεια Τσινάβου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Ισχυρή αναπτυξιακή πορεία με «όπλο» την ιδιωτική ετικέτα

Πενταπλασιασμό της λειτουργικής κερδοφορίας από το 2021 έχει επιτύχει η γαλακτοβιομηχανία χάρη στη στροφή στην παραγωγή γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας που της έδωσε την πρώτη θέση στην αγορά.