Σε συνομιλίες για μία πιθανή εξαγορά της βρίσκεται η εταιρεία FF OpsCo, μετά την απόφαση των δικαστικών αρχών να μην αποδεσμεύσουν τα περιουσιακά στοιχεία του ομίλου, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν σωσίβιο σωτηρίας για τη διάδοχο της άλλοτε κραταιάς Folli Follie. Σύμφωνα με πληροφορίες του BD, τουλάχιστον τρία είναι τα ενδιαφερόμενα σχήματα τα οποία έχουν εκδηλώσει σοβαρό ενδιαφέρον για την εξαγορά της εταιρείας, ωστόσο το τίμημα φαίνεται να βρίσκεται αρκετά χαμηλά, μετά και τη δυσμενή για τον όμιλο απόφαση των δικαστικών αρχών.
Η εταιρεία ως γνωστόν βαρύνεται με υποχρεώσεις και χρέη τα οποία θα πρέπει να τακτοποιηθούν με κάποιον τρόπο, στοιχείο που επηρεάζει σαφώς και το τίμημα μίας ενδεχόμενης συμφωνίας. Οι ενδιαφερόμενοι προέρχονται τόσο από την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, και μένει να φανεί η έκβαση των σχετικών συνομιλιών. Όπως αναφέρουν στο BD κύκλοι της διοίκησης, πάντως, το σενάριο της εξαγοράς αποτελεί αυτήν την στιγμή μοναδική διέξοδο για την εταιρεία, η οποία χρειάζεται απεγνωσμένα έναν επενδυτή που θα την κρατήσει ζωντανή, με όσα brands διαθέτει επί της παρούσης. Παράλληλα, μέσα στον μήνα αναμένεται να προχωρήσει η διαδικασία της άσκησης έφεσης εκ μέρους της εταιρείας, εναντίον της απόφασης για την μη αποδέσμευση των περιουσιακών στοιχείων, σε μία προσπάθεια να καρποφορήσουν οι προσπάθειες της προσωρινής διοίκησης, μετά από πέντε δύσκολα έτη.
Εν μέσω ενός ασφυκτικού οικονομικού περιβάλλοντος, η FF OpsCo έχει προχωρήσει τις τελευταίες εβδομάδες σε αλλαγές στο δίκτυό της, με πιο πρόσφατη αυτήν της μετατροπής του καταστήματος Folli Follie επί της οδού Ερμού σε κατάστημα Collective. Επιπλέον, μέσα στον Ιούλιο ανακοίνωσε την συμφωνία της με την πορτογαλική εταιρεία παιδικής ένδυσης Zippy, ανοίγοντας το πρώτο ομώνυμο κατάστημα στην Κηφισιά και σχεδιάζοντας την ανάπτυξη δικτύου 15 καταστημάτων στην χώρα μας. Η σχετική επένδυση προγραμματίζεται να γίνει μέσω της αξιοποίησης ίδιων πόρων και κυρίως μέσω μετατροπών σε υφιστάμενα καταστήματα του δικτύου της FF σε καταστήματα Zippy. Η εν λόγω συμφωνία κρίνεται ως μία απόφαση στρατηγικής σημασίας για την εταιρεία, στην βάση της εκτίμησης ότι η αγορά παιδικού ενδύματος στην χώρα μας έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.