ΓΔ: 1419.96 1.20% Τζίρος: 50.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:54:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: FF OpsCo

Στην παιδική ένδυση εισέρχεται η FF, deal με την πορτογαλική Zippy

Άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Κηφισιά. Ανάπτυξη δικτύου με ίδιους πόρους, εν αναμονή της έφεσης κατά την απόφασης να παραμείνουν δεσμευμένα κρίσιμα περιουσιακά στοιχεία της FF.

Παραμένοντας σταθερά προσανατολισμένη στο χτίσιμο ενός χαρτοφυλακίου δημοφιλών brands, παρά τις οικονομικές δυσχέρειες, η εταιρεία FF OpsCo (πρώην Folli Follie) ανακοίνωσε την είσοδο της στην αγορά της παιδικής ένδυσης, μέσα από τη συνεργασία της με την πορτογαλική εταιρεία Ζippy. Η συμφωνία προβλέπει το άνοιγμα έως και 15 μονοθεματικών καταστημάτων στην Ελλάδα, με στόχο την εδραίωση της παρουσίας του brand στην αγορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του BD, η συμφωνία θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους της FF OpsCo, μετά και την απόρριψη της αποδέσμευσης των περιουσιακών στοιχείων της πρώην FF από τις δικαστικές αρχές. Η εταιρεία φαίνεται να έχει σταθεροποιήσει την πορεία της από τις αρχές του έτους ως προς τα έσοδα της -εξαιρουμένης της δραστηριότητας της Nike την οποία απώλεσε πέρσι- με το τελευταίο δίμηνο να σημειώνονται θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης των πωλήσεων της, κυρίως στο δίκτυο των πολυκαταστημάτων Factory Outlet, αλλά και στα καταστήματα καλλυντικών Heaven on Earth και κοσμημάτων κι αξεσουάρ Folli Follie.

Παράλληλα, η προσωρινή διοίκηση της εταιρείας αναμένει την καθαρογραμμένη απόφαση των δικαστικών αρχών, προκειμένου να ασκήσει έφεση για την επανεξέταση της αποδέσμευσης των περιουσιακών στοιχείων, δεδομένου ότι πρόκειται για ζήτημα που κρίνει εν πολλοίς την βιωσιμότητα της. Επιπλέον, κύκλοι της διοίκησης της εταιρείας σημειώνουν στο BD ότι παραμένει ζωηρό το ενδιαφέρον εξαγοράς της, παρά την δυσμενή εξέλιξη, αναφέροντας ότι υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι κι όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά.

Ως προς το δίκτυο της Ζippy, το πρώτο κατάστημα ξεκίνησε την λειτουργία του στην αγορά της Κηφισιάς, ενώ θα ακολουθήσουν νέα ανοίγματα σταδιακά, κατά βάση μέσω αλλαγής χρήσης σε υπάρχοντα σημεία του δικτύου της FF. Σημειώνεται ότι, από την στιγμή της ανάληψης της ηγεσίας της εταιρείας από την προσωρινή διοίκηση, ο άλλοτε κραταιός όμιλος τα 41 από τα 42 brands που είχε, τα απώλεσε μετά το σκάνδαλο και πριν από την ανάληψη της διοίκησης από την προσωρινή διοίκηση, κι έκτοτε εστιάζει στην ανασύνθεση ενός ανταγωνιστικού χαρτοφυλακίου εταιρειών.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας εντάσσεται και η συνεργασία που τώρα ανακοινώθηκε, αλλά βρισκόταν σε εξέλιξη εδώ και μήνες. Η πορτογαλική Zippy ιδρύθηκε το 1996 στο Πόρτο της Πορτογαλίας και σήμερα διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες. Προσφέρει μία γκάμα επιλογών ένδυσης και υπόδησης για παιδιά από 1 έως 14 ετών, με βασικά χαρακτηριστικά την άνεση και την ποιότητα σε προσιτές τιμές.

Όπως σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της FF OpsCo, κ. Γ. Σάμιος, η απόφαση επέκτασης της εταιρείας στην αγορά της παιδικής ένδυσης είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς εκτιμάται ότι ο συγκεκριμένος κλάδος διαθέτει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης. Από την πλευρά του, ο επικεφαλής franchising της Zippy, κ. Joao Ribeiro, ανέφερει ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να διασφαλιστεί μία βιώσιμη συνεργασία μακροπρόθεσμα, καθώς η Ελλάδα θεωρείται μία στρατηγική αγορά για την πορτογαλική εταιρεία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μετ' εμποδίων η εξυγίανση της Folli Follie, νέο πρόβλημα οι εκλογές

Οι επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου δημιουργούν ερωτηματικά για τον χρόνο τέλεσης της ποινικής δίκης και αποδέσμευσης κρίσιμων περιουσιακών στοιχείων. Η εταιρεία πληρώνει μισθούς, καθυστερεί άλλες υποχρεώσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ισχυρά κέρδη για το 2024 αναμένει η Funky Buddha, ενισχύει το δίκτυό της

Η εταιρεία Altex που αναπτύσσει την αλυσίδα ανδρικών ενδυμάτων έκλεισε την χρήση του 2023 με αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 15%, ενώ αναμένει περαιτέρω διεύρυνση του κύκλου εργασιών σε ποσοστό 12% για φέτος.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει συνεχώς καταστήματα η Pepco: 326 νέα σημεία μέσα σε 9 μήνες

Ο πολωνικός όμιλος διατηρεί πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων και στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, αγγίζοντας σε αξία τα 4,68 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.