ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Πηγή: FF OpsCo

Στην παιδική ένδυση εισέρχεται η FF, deal με την πορτογαλική Zippy

Άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Κηφισιά. Ανάπτυξη δικτύου με ίδιους πόρους, εν αναμονή της έφεσης κατά την απόφασης να παραμείνουν δεσμευμένα κρίσιμα περιουσιακά στοιχεία της FF.

Παραμένοντας σταθερά προσανατολισμένη στο χτίσιμο ενός χαρτοφυλακίου δημοφιλών brands, παρά τις οικονομικές δυσχέρειες, η εταιρεία FF OpsCo (πρώην Folli Follie) ανακοίνωσε την είσοδο της στην αγορά της παιδικής ένδυσης, μέσα από τη συνεργασία της με την πορτογαλική εταιρεία Ζippy. Η συμφωνία προβλέπει το άνοιγμα έως και 15 μονοθεματικών καταστημάτων στην Ελλάδα, με στόχο την εδραίωση της παρουσίας του brand στην αγορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του BD, η συμφωνία θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους της FF OpsCo, μετά και την απόρριψη της αποδέσμευσης των περιουσιακών στοιχείων της πρώην FF από τις δικαστικές αρχές. Η εταιρεία φαίνεται να έχει σταθεροποιήσει την πορεία της από τις αρχές του έτους ως προς τα έσοδα της -εξαιρουμένης της δραστηριότητας της Nike την οποία απώλεσε πέρσι- με το τελευταίο δίμηνο να σημειώνονται θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης των πωλήσεων της, κυρίως στο δίκτυο των πολυκαταστημάτων Factory Outlet, αλλά και στα καταστήματα καλλυντικών Heaven on Earth και κοσμημάτων κι αξεσουάρ Folli Follie.

Παράλληλα, η προσωρινή διοίκηση της εταιρείας αναμένει την καθαρογραμμένη απόφαση των δικαστικών αρχών, προκειμένου να ασκήσει έφεση για την επανεξέταση της αποδέσμευσης των περιουσιακών στοιχείων, δεδομένου ότι πρόκειται για ζήτημα που κρίνει εν πολλοίς την βιωσιμότητα της. Επιπλέον, κύκλοι της διοίκησης της εταιρείας σημειώνουν στο BD ότι παραμένει ζωηρό το ενδιαφέρον εξαγοράς της, παρά την δυσμενή εξέλιξη, αναφέροντας ότι υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι κι όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά.

Ως προς το δίκτυο της Ζippy, το πρώτο κατάστημα ξεκίνησε την λειτουργία του στην αγορά της Κηφισιάς, ενώ θα ακολουθήσουν νέα ανοίγματα σταδιακά, κατά βάση μέσω αλλαγής χρήσης σε υπάρχοντα σημεία του δικτύου της FF. Σημειώνεται ότι, από την στιγμή της ανάληψης της ηγεσίας της εταιρείας από την προσωρινή διοίκηση, ο άλλοτε κραταιός όμιλος τα 41 από τα 42 brands που είχε, τα απώλεσε μετά το σκάνδαλο και πριν από την ανάληψη της διοίκησης από την προσωρινή διοίκηση, κι έκτοτε εστιάζει στην ανασύνθεση ενός ανταγωνιστικού χαρτοφυλακίου εταιρειών.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας εντάσσεται και η συνεργασία που τώρα ανακοινώθηκε, αλλά βρισκόταν σε εξέλιξη εδώ και μήνες. Η πορτογαλική Zippy ιδρύθηκε το 1996 στο Πόρτο της Πορτογαλίας και σήμερα διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες. Προσφέρει μία γκάμα επιλογών ένδυσης και υπόδησης για παιδιά από 1 έως 14 ετών, με βασικά χαρακτηριστικά την άνεση και την ποιότητα σε προσιτές τιμές.

Όπως σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της FF OpsCo, κ. Γ. Σάμιος, η απόφαση επέκτασης της εταιρείας στην αγορά της παιδικής ένδυσης είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς εκτιμάται ότι ο συγκεκριμένος κλάδος διαθέτει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης. Από την πλευρά του, ο επικεφαλής franchising της Zippy, κ. Joao Ribeiro, ανέφερει ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να διασφαλιστεί μία βιώσιμη συνεργασία μακροπρόθεσμα, καθώς η Ελλάδα θεωρείται μία στρατηγική αγορά για την πορτογαλική εταιρεία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Tρία σχήματα ενδιαφέρονται για την εξαγορά της «νέας» Folli Follie

Η εταιρεία συνομιλεί με τρεις ενδιαφερόμενους αγοραστές, από την Ελλάδα και το εξωτερικό. «Ασφυξία» προκαλεί η δικαστική απόφαση για τη δέσμευση περιουσιακών στοιχείων, θα κατατεθεί έφεση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μετ' εμποδίων η εξυγίανση της Folli Follie, νέο πρόβλημα οι εκλογές

Οι επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου δημιουργούν ερωτηματικά για τον χρόνο τέλεσης της ποινικής δίκης και αποδέσμευσης κρίσιμων περιουσιακών στοιχείων. Η εταιρεία πληρώνει μισθούς, καθυστερεί άλλες υποχρεώσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.