ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
viber
Φώτο: Shutterstock

Σε κομβικό ρόλο η Ελλάδα για την ανάπτυξη εφαρμογών της Viber

Σύμφωνα με στελέχη της Viber στην Ελλάδα υπάρχει έντονα το στοιχείο της επικοινωνίας, ενώ παράλληλα η γεωστρατηγική θέση της χώρας προσφέρει τη δυνατότητα για ανάπτυξη των υπηρεσιών στην ευρύτερη περιοχή.

Σε κεντρικό πλάνο βρίσκεται η Ελλάδα για τη Viber με την χώρα μας να περιλαμβάνεται ανάμεσα στις βασικές αγορές της εταιρείας για την ανάπτυξη νέων εφαρμογών που θα την βοηθήσουν να μετατραπεί σε υπερεφαρμογή.

Η Viber έχει εντείνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, φέρνοντας νέες υπηρεσίες τόσο για τους απλούς χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις και το 2024 συνέχισε να επεκτείνεται με στόχο να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Η ελληνική αγορά έχει εξάλλου μεγάλη σημασία για τη Viber, με τα στελέχη της εταιρείας να έχουν αναφερθεί στο μείγμα που προσφέρει η Ελλάδα που αναμειγνύει τον πολιτισμό με την τεχνολογία και την πρόοδο. Παράλληλα η εταιρεία τεχνολογίας στέκεται αρωγός στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων με υπηρεσίες όπως το SMB που προσφέρει πληθώρα επιλογών.

Τη στιγμή που το Viber εξελίσσεται σταδιακά σε μια παγκόσμια υπερεφαρμογή που εξυπηρετεί και τις τοπικές ανάγκες κάθε αγοράς και δημιουργεί οικοσυστήματα λύσεων για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, η ελληνική αγορά βρίσκεται σε κεντρικό πλάνο για την εταιρεία λόγω της υπερτοπικής προσέγγισης και του στιβαρού οικοσυστήματος που υπάρχει.

Η σημασία της ελληνικής αγοράς για τη Viber

Όπως έχουν επισημάνει στελέχη της Viber, στην Ελλάδα υπάρχει έντονα το στοιχείο της επικοινωνίας με τα επίπεδα χρήσης της υπηρεσίας να είναι υψηλά, ενώ παράλληλα η γεωστρατηγική θέση της χώρας προσφέρει τη δυνατότητα για ανάπτυξη των υπηρεσιών στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Μεσογείου.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η νέα υπηρεσία SMB είχε ξεκινήσει από την ελληνική αγορά που ήταν μαζί με τις Φιλιππίνες οι δυο χώρες παγκοσμίως που προσφερόταν το νέο προϊόν, ενώ παλαιότερα από τη χώρα μας είχε κάνει ντεμπούτο και το Viber Pay. Παράλληλα η Viber ενδυναμώνει την παρουσία της και μέσω της ανάπτυξης του δυναμικού της, καθώς σχεδιάζονται νέες εφαρμογές και υπηρεσίες στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα η χώρα μας προσφέρει και χρήσιμες πληροφορίες για την διεύρυνση των υπηρεσιών που προσφέρει η εφαρμογή.

Το Viber κατέχει μερίδιο διείσδυσης πάνω από 90% στα smartphones στην Ελλάδα, κατατάσσοντας τη χώρα μας ανάμεσα στις κορυφαίες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή, με την πολυσυλλεκτική κοινότητα των χρηστών του να το καθιστά ελκυστική επιλογή για επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στην πελατεία τους.

Η υπηρεσία συνεχίζει σε ανοδική πορεία στην Ελλάδα καθώς το 2023 κατέγραψε αύξηση 5% στα μηνύματα που εστάλησαν. Η αποστολή μηνυμάτων αποτελεί την κορυφαία επιλογή επικοινωνίας ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες, και ο αριθμός των συμμετεχόντων σε ομαδικές συνομιλίες αυξήθηκε επίσης κατά 16%. Το 2022 το Viber είχε καταγράψει μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Viber, οι χρήστες στην Ελλάδα εμφανίζουν έντονη δραστηριότητα, όπως και στην Ανατολική Ευρώπη και τη ΝΑ Ασία, ωστόσο οι προτιμήσεις είναι διαφορετικές ενώ και οι πληρωμές μέσω Viber κερδίζουν συνεχώς έδαφος, ενισχύοντας την λειτουργικότητα της εφαρμογής.

Οι πληρωμές μέσω Viber, έφτασαν το 1 εκατομμύριο πορτοφόλια παγκοσμίως το 2023 και η  Ελλάδα συνεχίζει να ηγείται στην εξέλιξη του Viber Pay, αφού είναι η πρώτη χώρα που εισήγαγε τις ομαδικές πληρωμές και ένα βελτιωμένο τρόπο παραπομπών στους χρήστες της, συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξή τους στην περιοχή.

Έχει προχωρήσει επίσης σε νέες συνεργασίες με το Gov.gr, την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης καθώς και την Superleague, ανάμεσα σε άλλες, με στόχο να παρέχεται στους Έλληνες χρήστες ενημέρωση για τρέχοντα, σημαντικά θέματα αλλά και σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους.

Επίσης την περασμένη χρονιά το Viber ενδυνάμωσε το οικοσύστημά του ενσωματώνοντας το βραβευμένο chatbot KUKI που έχει περισσότερους από 720.000 μοναδικούς συνδρομητές με την Ελλάδα να βρίσκεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως ως προς τους χρήστες του. Υπενθυμίζουμε πως στην εφαρμογή βρίσκεται και η Vimodji, η ελληνική startup που δημιουργεί αυτοκόλλητα βασισμένα στην Συναισθηματική Νοημοσύνη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς έγινε digital ο Χρυσός Οδηγός, ποιες νέες υπηρεσίες θα παρέχει

Ο Χρυσός Οδηγός από το 2024 προσθέτει νέες υπηρεσίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με στόχο να ενισχύουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα. Τι δηλώνει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος, Αθανάσιος Ράπτης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Τρέχουν» τα έσοδα στην Πληροφορική αλλά μένει πίσω η κερδοφορία

Οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου κατάφεραν να αυξήσουν τον τζίρο τους, που ξεπέρασε τα 550 εκατ. ευρώ, όμως τα κέρδη παραμένουν «αναιμικά», καθώς έχουν εκτιναχθεί οι μισθοί και τα κόστη δανεισμού.
digital skills-ekpaideusi
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χάνει η Ελλάδα τον ευρωπαϊκό στόχο για ψηφιακό μετασχηματισμό των ΜμΕ

Ποιος είναι ο στόχος που έχει θέσει η ΕΕ για το 2030 και γιατί είναι απίθανο να τον πετύχουν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αξιοποιούν μόνο το 50% των διαθέσιμων ψηφιακών συστημάτων και τεχνολογιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ακατανίκητη έλξη των neobanks μαγνητίζει και τις παραδοσιακές τράπεζες

Με στόχο να προσεγγίσουν αποτελεσματικότερα τις νεότερες γενιές ολοένα και περισσότερες ευρωπαϊκές τράπεζες επενδύουν σε ψηφιακές τράπεζες. Η επένδυση της Πειραιώς στη Snappi και τα σχέδια της Alpha Bank.