Η Εθνική Ασφαλιστική προχώρησε στον ανασχεδιασμό της ψηφιακής πλατφόρμας MyEthniki και παρουσίασε το νέο MyEthniki App, ενισχύοντας τη στρατηγική της για διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας πελατών, εργαζομένων και συνεργατών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το νέο MyEthniki App, με σύγχρονο σχεδιασμό και ταχύτατη απόκριση, προσφέρει όλες τις βασικές υπηρεσίες της πλατφόρμας MyEthniki απευθείας σε smartphones και tablets (iOS και Android). Η πλοήγηση πραγματοποιείται με ένα μόνο tap, διασφαλίζοντας ολοκληρωμένη και ευχάριστη ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης.
Μέσω της εφαρμογής, οι ασφαλισμένοι έχουν άμεση πρόσβαση στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους και μπορούν να παρακολουθούν τις παροχές και τις καλύψεις τους σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, τους δίνεται η δυνατότητα να ενημερώνονται και να εξοφλούν online τα ασφάλιστρά τους με ευκολία και ασφάλεια.
Το MyEthniki App επιτρέπει επίσης την ενεργοποίηση πάγιας εντολής για συγκεκριμένους κλάδους, την πρόσβαση σε χρήσιμα έγγραφα και τον εντοπισμό του δικτύου συνεργαζόμενων νοσοκομείων και συνεργείων βάσει τοποθεσίας.
Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, η εφαρμογή παρέχει καθοδήγηση στα απαιτούμενα βήματα και δίνει τη δυνατότητα υποβολής αιτημάτων και άμεσης γραπτής επικοινωνίας με την εταιρεία, χωρίς αναμονή.
Παράλληλα, η Εθνική Ασφαλιστική συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της ψηφιακής πλατφόρμας MyEthniki, με νέα έκδοση που θα προσφέρει σύντομα επιπλέον δυνατότητες για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Το MyEthniki App είναι ήδη διαθέσιμο για εγκατάσταση μέσω Google Play και Apple App Store.