ΓΔ: 1417.5 -0.14% Τζίρος: 142.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
KPMG
Φωτο: Shutterstock

Νέα Senior Partner της KPM στην Ελλάδα αναλαμβάνει η Μαρίνα Καπετανάκη

Η κ. Καπετανάκη είναι από το 2020 είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Εταιρείας και διαδέχεται τον κ. Νικόλαο Βουνισέα στην ηγεσία της εταιρείας.

Νέα Senior Partner της KPMG στην Ελλάδα αναδείχθηκε η κ. Μαρίνα Καπετανάκη, η οποία αναλαμβάνει τα νέα καθήκοντα της από την 1η Ιουλίου 2024, διαδεχόμενη τον κ. Νικόλαο Βουνισέα στην ηγεσία της εταιρείας.

Η κ. Καπετανάκη, είναι πτυχιούχος Οικονομικών και Ορκωτός Ελεγκτής, μέλος του ΣΟΕΛ και προέρχεται από τους κόλπους της KPMG στην οποία εργάζεται για περισσότερα από 25 χρόνια. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της από το Ελεγκτικό Τμήμα (Audit) της εταιρείας. Το 2013 μετακινήθηκε στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, αρχικά ως επικεφαλής του Deal Advisory και πρόσφατα με διευρυμένα καθήκοντα, ως επικεφαλής όλου του Συμβουλευτικού κλάδου της KPMG Ελλάδος. Από το 2020 είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Εταιρείας.

Η ειδίκευση της στον τομέα των Εξαγορών και Συγχωνεύσεων και των χρηματοοικονομικών εξυγιάνσεων διεύρυνε ουσιαστικά το χαρτοφυλάκιο των συμβουλευτικών υπηρεσιών της KPMG Ελλάδος, με συνεργασίες τόσο στον ιδιωτικό όσο και το δημόσιο τομέα, συνεχίζει η σχετική ανακοίνωση. Ως επικεφαλής του Συμβουλευτικού κλάδου της KPMG Greece, είχε υπό την εποπτεία της ομάδα 300 συμβούλων στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας το εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τις διαστάσεις της χώρας.

Ο Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner της KPMG, με αφορμή της εκλογή της κ. Μ. Καπετανάκη στο νέο της ηγετικό ρόλο δήλωσε: «Θέλω να συγχαρώ τη Μαρίνα για την εκλογή της και είμαι βέβαιος ότι θα προσφέρει πολλά στο επιχειρείν στη χώρα μας και στην εταιρεία μας. Αναλαμβάνει τα νέα της καθήκοντα σε μια χρονική στιγμή που ανοίγονται νέες προοπτικές για την περαιτέρω ανάπτυξη της KPMG αξιοποιώντας τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που δημιουργεί η δυναμική της ελληνικής οικονομίας. Η εκλογή της στη θέση της Senior Partner υπογραμμίζει την εταιρική μας κουλτούρα η οποία βασίζεται στην αξιοκρατική αξιολόγηση και στην αναγνώριση της συνεισφοράς των στελεχών της. Ο επαγγελματισμός της, η σταθερή δέσμευσή της στην ποιότητα και στη συνεργασία αποτελούν εγγύηση για την υλοποίηση της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας μας».

Η Μαρίνα Καπετανάκη, ως νέα εκλεγμένη Senior Partner της KPMG στην Ελλάδα, σχολίασε: «Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη συνεισφορά και την επιτυχημένη πορεία του Νίκου στην KPMG και στον ευρύτερο κλάδο του λογιστικού και ελεγκτικού επαγγέλματος. Έχοντας συμπληρώσει 40 χρόνια στην εταιρεία, αρχικά ως Partner, Head of Audit και στη συνέχεια ως Senior Partner, υπηρέτησε το όραμα της εταιρείας με δέσμευση στις αξίες μας, συνεισφέροντας την πολύτιμη εμπειρία του. Τον ευχαριστούμε θερμά για την αφοσίωσή του και την ηγετική του παρουσία, και ευχόμαστε καλή επιτυχία στα επόμενα βήματά του. Το επίπεδο συνεργασίας που κατακτήσαμε αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη για την εταιρική κουλτούρα της εταιρείας μας και βάση της επιτυχίας της».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

KPMG: Ποιο μοντέλο εργασίας θα επικρατήσει στη μετά COVID-19 εποχή

Σύμφωνα με έρευνα της KPMG, οι εργαζόμενοι και μάλιστα τα νεότερα ηλικιακά άτομα κάτω των 40 ετών, εάν είχαν τη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής θα προτιμούσαν την εξ αποστάσεως εργασία, σε ποσοστό 51%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

KPMG: 1 στους 2 CEOs αναμένουν επιστροφή στην κανονικότητα το 2022

Η παγκόσμια έρευνα διενεργήθηκε από την KPMG τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο φέτος, με τη συμμετοχή 500 CEOs, οι οποίοι ερωτήθηκαν σχετικά με την ανταπόκρισή τους στην πανδημία και τις προβλέψεις τους σε ορίζοντα τριετίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι οικογενειακές επιχειρήσεις θα ηγηθούν στην ανάκαμψη της οικονομίας

Η υπομονή, η κοινωνική υπευθυνότητα και ο επιχειρηματικός μετασχηματισμός είναι οι τρεις βασικές στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι οικογενειακές επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν τις άμεσες επιπτώσεις του COVID-19, σύμφωνα με την KPMG.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυτές είναι οι επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My Life, My Wallet” της KPMG αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους, απέναντι στους καταναλωτές.