Η ρωσική κρατική εταιρεία πυρηνικής ενέργειας Rosatom σχεδιάζει να επαναφέρει προσωπικό στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ μέσα στις επόμενες εβδομάδες, εφόσον η κατάσταση στην περιοχή παραμείνει σταθερή, σύμφωνα με δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της, Αλεξέι Λιχατσόφ.
Η Rosatom, που έχει αναλάβει την κατασκευή δύο νέων μονάδων στον σταθμό του Μπουσέρ, είχε απομακρύνει εκατοντάδες εργαζομένους μετά τον πόλεμο που κήρυξαν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ κατά του Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου.