Έσοδα ρεκόρ κατέγραψε ο ισπανικός όμιλος ένδυσης Mango κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, έτος κατά το οποίο συμπληρώνει 40 χρόνια δραστηριοποίησης του στην βιομηχανία μόδας. Ο τζίρος του ομίλου ανήλθε σε 1,6 δισ ευρώ φέτος, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 6,3% συγκριτικά με πέρσι, ωθούμενος κυρίως από την εντυπωσιακή ενίσχυση των πωλήσεων των ανδρικών συλλογών της φίρμας, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 21% σε ετήσια βάση.
Θετική μεταβολή σε ποσοστό 11% παρουσίασαν οι πωλήσεις επίσης των παιδικών ενδυμάτων της Mango, ενώ κατά 4% βελτιώθηκαν τα έσοδα των γυναικείων ενδυμάτων το φετινό εξάμηνο συγκριτικά με πέρσι, συνεισφέροντας το 79% των συνολικών πωλήσεων.
Η ανοδική πορεία των μεγεθών του ισπανικού ομίλου καλλιεργεί αισιοδοξία στην διοίκηση για την επίτευξη του στόχου της για ετήσια έσοδα άνω των 4 δισ ευρώ μέχρι το 2026, δεδομένου μάλιστα ότι οι πωλήσεις του σε επίπεδο like for like ενισχύθηκαν σε διψήφιο ποσοστό. Προς αυτήν την κατεύθυνση σχεδιάζεται η συνεχής ανανέωση του προϊόντικού μείγματος της Mango, αλλά και η προσθήκη τουλάχιστον 500 νέων καταστημάτων διεθνώς, μέσα στην επόμενη τριετία. Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, ο όμιλος προχώρησε στο λανσάρισμα περιορισμένων συλλογών σε αποκλειστικότητα, στα γυναικεία είδη σε συνεργασία με τη σχεδιάστρια Victoria Beckham, καθώς και στα ανδρικά είδη με τον ιταλικό οίκο Boglioli.
Ο όμιλος έχει παρουσία σε περισσότερες από 115 αγορές, με τα έσοδα από τις διεθνείς δραστηριότητες να συνεισφέρουν περισσότερο από το 78% του συνόλου και την Ισπανία, την Γαλλία, την Τουρκία, την Γερμανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες να καταγράφουν τις υψηλότερες θετικές μεταβολές τζίρου το φετινό εξάμηνο συγκριτικά με πέρσι. Μέσα στο υπό εξέταση διάστημα, η Mango ενίσχυσε την παρουσία της διεθνώς, ανοίγοντας 57 καταστήματα και φθάνοντας τα 2.743 σημεία στο τέλος του Ιουνίου, ενώ στόχο αποτελεί η λειτουργία συνολικά 2.800 καταστημάτων μέχρι το τέλος του έτους. Ο όμιλος εξακολουθεί να επενδύει και στο ηλεκτρονικό κανάλι, με τις πωλήσεις μέσω των e-shops του να βελτιώνονται ελαφρώς το φετινό εξάμηνο, συνεισφέροντας το 33% του συνόλου των εσόδων του.
Στην Ελλάδα, ο ισπανικός όμιλος διατηρεί παρουσία τόσο μέσω της θυγατρικής του, ελέγχοντας δίκτυο πέντε καταστημάτων, όσο και μέσω franchisee, της εταιρείας Sportswind του ομίλου Φάις, ο οποίος λειτουργεί συνολικά τέσσερα καταστήματα. Σε λειτουργία βρίσκεται επίσης και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Mango εξυπηρετώντας την ελληνική αγορά.