ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:28:37 DATA
Φώτο: Shutterstock

Stellantis: Νέα πλατφόρμα θα στηρίξει 8 νέα μοντέλα μέχρι το 2026

Η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα της Dodge και της Jeep, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν οι Alfa Romeo, Chrysler και Maserati.

Η Stellantis αποκάλυψε μια νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία θα στηρίξει 8 νέα μοντέλα μέχρι το 2026. Πρόκειται για την STLA Large Platform, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε αρχιτεκτονικές 400V και 800V.

Τα οχήματα που θα μπορούν να την χρησιμοποιήσουν θα έχουν μήκος μεταξύ 4.76μ- 5.12ν, πλάτος μεταξύ 1.89μ- 2.02μ και μεταξόνιο μεταξύ 2.87μ- 3.07μ. Η μέγιστη διάμετρος ελαστικού για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν STLA Large είναι 32 ιντσών.

Το STLA Large αρχικά περιλαμβάνει επιλογές σε πακέτο μπαταριών μεταξύ 85 kWh και 118 kWh. Η μπαταρία 800 volt θα επαναφορτίζει έως και 4,5 kWh ανά λεπτό. Η μέγιστη εμβέλεια στόχου για οχήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα είναι αρχικά 800 χιλιόμετρα. Η επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα έρχεται περίπου στα 2 δευτερόλεπτα. Η κίνηση θα είναι είτε στους μπροστινούς είτε στους πίσω τροχούς, καθώς και στους τέσσερις τροχούς.

Η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα της Dodge και της Jeep, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν οι Alfa Romeo, Chrysler και Maserati.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Η Stellantis διακόπτει προσωρινά την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Η εισαγωγή πολλών φθηνών αυτοκινήτων από την Κίνα και η παγκόσμια επιβράδυνση που καταγράφουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν την αυτοκινητοβιομηχανία σε αναπροσαμοργή των πλάνων για την ηλεκτροκίνηση.
ΔΙΕΘΝΗ

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Stellantiς στις ευρωπαϊκές αγορές το α' εξάμηνο

Είναι πρώτη σε συνολικές πωλήσεις στη Γαλλία, την Ιταλία και την Πορτογαλία τόσο τον Ιούνιο όσο και από την αρχή του έτους. Στη Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία και Πορτογαλία να καταγράφει σταθερή ανάπτυξη.
ΔΙΕΘΝΗ

Οριστικό λουκέτο από τα τέλη Μαρτίου μπαίνει στην Audi Βρυξελλών

Η κρίση στη μητρική Volkswagen πιέζει τον γερμανικό κολοσσό να περιορίσει τα κόστη. Ξεκινά επομένως το ριζικό πρόγραμμα λιτότητας από το μικρό εργοστάσιο στις Βρυξέλλες, το οποίο παράγει αποκλειστικά ένα και μόνο μοντέλο: το ηλεκτρικό SUV Q8 e-tron.