ΓΔ: 2110.14 0.58% Τζίρος: 240.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Κουτιά ηλεκτρονικού εμπορίου πάνω σε ελληνική σημαία, σύμβολο του e-commerce στην Ελλάδα.

Οι αγαπημένες μέθοδοι πληρωμής των Ελλήνων στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η ασφάλεια, η ταχύτητα και η εμπιστοσύνη παραμένουν προτεραιότητα για τους Έλληνες στις online αγορές, με τις κάρτες και τις ψηφιακές πλατφόρμες να πρωταγωνιστούν. Το 57% χρησιμοποίησε χρεωστική κάρτα τον τελευταίο μήνα.

Η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και η ταχύτητα παραμένουν τα βασικά κριτήρια για τους Έλληνες καταναλωτές κατά τις online αγορές, σύμφωνα με την έρευνα Nexi eCommerce Report 2024.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές έχουν καθιερωθεί ως αναπόσπαστο μέρος της αγοραστικής εμπειρίας, με τις κάρτες και τις ψηφιακές πλατφόρμες να κυριαρχούν στις προτιμήσεις των χρηστών.

Η χρεωστική κάρτα αποτελεί τη συχνότερη μέθοδο πληρωμής, καθώς το 57% των ερωτηθέντων την έχει χρησιμοποιήσει το τελευταίο διάστημα.

Το PayPal ακολουθεί με 49%, διατηρώντας υψηλή δημοτικότητα λόγω της ευκολίας και της αίσθησης προστασίας που προσφέρει στους χρήστες.

Η αντικαταβολή εξακολουθεί να διατηρεί το μερίδιό της (21%), επιβεβαιώνοντας ότι ένα μέρος των καταναλωτών προτιμά τη φυσική παράδοση πριν την πληρωμή.

Οι πιστωτικές κάρτες εμφανίζονται στο 20%, οι λογαριασμοί Revolut στο 19%, ενώ οι πλατφόρμες Apple Pay και Google Pay συγκεντρώνουν 17%. Οι τραπεζικές καταθέσεις περιορίζονται στο 6% και 1% των συμμετεχόντων δήλωσε άγνοια για τη μέθοδο πληρωμής.

Όταν οι καταναλωτές καλούνται να δηλώσουν την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής, το PayPal ανεβαίνει στην πρώτη θέση με 34%, ακολουθούμενο από τη χρεωστική κάρτα (25%) και την αντικαταβολή (12%).

Η ασφάλεια αναδεικνύεται ως ο σημαντικότερος λόγος επιλογής, με το 71% των καταναλωτών να τη θεωρούν καθοριστική. Η ταχύτητα (56%) και η ευκολία (49%) ακολουθούν, υπογραμμίζοντας τη σημασία της εμπειρίας χρήσης στη διαδικασία αγοράς.

Η συνήθεια (15%) και η οικονομία (14%) καταγράφονται σε χαμηλότερα ποσοστά, ενώ το 10% επιλέγει με βάση τα bonus πόντων ή τα προγράμματα επιβράβευσης. Μόλις 2% προτιμούν τρόπους που επιτρέπουν πληρωμή αργότερα ή σε δόσεις, ενώ 1% δηλώνει άλλη μέθοδο και λιγότερο από 1% δεν γνωρίζει.

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η αξιοπιστία παραμένει το βασικό ζητούμενο για τους καταναλωτές. Οι χρεωστικές κάρτες διατηρούν την πρωτοκαθεδρία λόγω εξοικείωσης και εμπιστοσύνης.

Παράλληλα, η ταχύτητα και η ευκολία ενισχύουν τη θέση των ηλεκτρονικών πορτοφολιών και υπηρεσιών όπως το PayPal, η Revolut και το Apple/Google Pay.

Οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε λύσεις που προσφέρουν ασφάλεια δεδομένων και απρόσκοπτες συναλλαγές, καθιστώντας τις επιλογές πληρωμής καθοριστικό παράγοντα στη συνολική εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διαδικτυακό εμπόριο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έξι στους δέκα αγοράζουν ηλεκτρονικά, ποια προϊόντα προτιμούν

Σε ανοδική τροχιά συνεχίζει να κινείται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα με τους καταναλωτές να αυξάνουν τις αγορές τους κατά 22% το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής ενός e-shop από τους καταναλωτές.
Διαδικτυακό εμπόριο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τη μεγαλύτερη άνοδο στην Ευρώπη είχε το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Όπως αναφέρει ευρωπαϊκή έκθεση το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 10% το 2020 φτάνοντας τα 757 δισ. ευρώ, με το lockdown να επιταχύνει τις επενδύσεις των επιχειρήσεων στα ψηφιακά κανάλια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επτά στις δέκα ηλεκτρονικές αγορές θα γίνουν φέτος μέσω κινητών

Οι παγκόσμιες πωλήσεις μέσω διαδικτύου εκτιμάται ότι θα αυξηθούν φέτος κατά 11,5% και θα αγγίξουν τα 11,6 τρισ. δολάρια. Το 73% των αγορών θα γίνουν μέσω smartphones. Ανάγκη προσαρμογής των εμπόρων.