ΓΔ: 1392.27 -0.38% Τζίρος: 37.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:26:00 DATA
Φωτό: ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Eurobank Eq.: Ξεκινά κάλυψη της Μοτοδυναμικής με τιμή - στόχο 4 ευρώ

Η χρηματιστηριακή δίνει σύσταση «αγορά» ενώ εκτιμά ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων θα ενισχυθούν μεταξύ 9% και 10% κατά τη διάρκεια των επόμενων ετών.

Με τιμή – στόχο στα 4 ευρώ και σύσταση «αγορά» ξεκινά την κάλυψη της εταιρείας Μοτοδυναμική η Eurobank Equities. 

Η εταιρεία λειτουργεί ως διανομέας της Yamaha στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία και της Porsche στην Ελλάδα. Κατέχει επίσης τη δικαιόχρηση της SIXT rent-a-car (RaC) στην Ελλάδα και ασχολείται με την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Το ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, της επιτρέπει τόσο ετήσιες ροές εσόδων όσο και εποχιακά έσοδα, τοποθετώντας έτσι τον όμιλο σε πλεονεκτική θέση για να αξιοποιήσει τις θετικές εγχώριες μακροοικονομικές προοπτικές (που επηρεάζουν όλους τους τομείς), την αύξηση του εισερχόμενου ελληνικού τουρισμού (που ωθεί τη RaC και τη ναυτιλία), τη δυναμική της αστικοποίησης (π.χ. μεγαλύτερη κίνηση που στηρίζει τη δραστηριότητα της Yamaha moto) και την υποχώρηση των ταξινομήσεων αυτοκινήτων/μοτοσυκλετών προς πιο φυσιολογικά επίπεδα.

Η Μοτοδυναμική έχει επιτύχει εντυπωσιακό CAGR πωλήσεων περίπου 23% την περίοδο 2018-2023, αυξάνοντας την βάση εσόδων της σε 170 εκατ. ευρώ το 2023 από μόλις 55 εκατ. ευρώ το 2017. Ο όμιλος κατάφερε να διατηρήσει ισχυρή διψήφια ανάπτυξη σε όλα τα έτη, εκτός από το 2020, όταν οι δραστηριότητες επηρεάστηκαν από την πανδημία. Απολαμβάνει κορυφαία μεικτά περιθώρια κέρδους στον κλάδο, αν και σε επίπεδο EBIT υπάρχει σίγουρα περιθώριο βελτίωσης καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται και απολαμβάνει οφέλη κλίμακας. Χάρη στην οργανική ανάπτυξη και την εξαγορά της Lion Rental (franchisee της SIXT στην Ελλάδα), η Motodynamics είδε το EBIT της να επαναπροσδιορίζεται από τα 4 εκατ. ευρώ το 2019 στα επιβλητικά 18 εκατ. ευρώ το 2023.

Μετά από ένα ρεκόρ 2023, με έσοδα +29% και EBIT +14%, αναμένεται 9-10% ετήσια αύξηση των εσόδων τα επόμενα χρόνια, υποστηριζόμενη από τις υγιείς προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, την επέκταση του στόλου, την αύξηση των ταξινομήσεων αυτοκινήτων/μηχανών και την αύξηση του μεριδίου αγοράς. Αυτό θα περάσει σε σταθερή ετήσια αύξηση του EBIT κατά 11%, μια αρκετά ελκυστική πρόταση, όπως εκτιμούμε.

Παρά τις μεγάλες επενδύσεις στον στόλο (περίπου €61 εκατ. από το 2019), ο όμιλος έχει καταφέρει να αναπτυχθεί χωρίς υπερβολική μόχλευση του ισολογισμού (καθαρό χρέος / EBITDA στο περίπου 1,1x το 2023, καθαρό χρέος του ομίλου μόλις 70% της λογιστικής αξίας των οχημάτων). Η διοίκηση φαίνεται επίσης αρκετά επικεντρωμένη στη δημιουργία σταθερά αυξημένων αποδόσεων κεφαλαίου, έχοντας επιτύχει ROIC (προ φόρων) κοντά στο 30% τόσο το 2022 όσο και το 2023. Όσον αφορά το μέλλον, αναμένεται ότι οι καθαρές επενδύσεις στόλου - δηλαδή οι επενδύσεις για την αύξηση του στόλου και την αντικατάστασή του, αφαιρουμένων των πωλήσεων του στόλου - θα κυμανθούν στην περιοχή των €21 εκατ. με €22 εκατ. καθώς ο όμιλος θα επεκτείνει τον βραχυπρόθεσμο στόλο του κατά περίπου 2,1 χιλ. οχήματα (c+50% έναντι των επιπέδων του 2023). 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ