Άμεση εξυπηρέτηση, λιγότερη γραφειοκρατία: η μετάβαση στις ψηφιακές υπηρεσίες αλλάζει την καθημερινότητά μας. Πολύ περισσότερο, όταν πρόκειται για υπηρεσίες που αφορούν στη διευθέτηση οφειλών, όπου η ευκολότερη και αποτελεσματικότερη ολοκλήρωση των διαδικασιών έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τη διευκόλυνση των συναλλαγών.
Αντιλαμβανόμενη την ανάγκη για παροχή ψηφιακών υπηρεσιών και λύσεων που απαντούν στις ανάγκες των συναλλασσόμενων, η doValue προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσα από σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον (www.dovaluegreece.gr).
Αξιοποιώντας καινοτόμα εργαλεία, η doValue παρέχει πληροφορίες για το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών αλλά και τη δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων, χωρίς αναμονή και χρονοβόρες διαδικασίες.
Πιο αναλυτικά, η doValue προσφέρει στους συναλλασσόμενους με αυτή οφειλέτες μία σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες προκειμένου:
- να έχουν πρόσβαση σε απαντήσεις για θέματα που τους απασχολούν σχετικά με την οφειλή τους και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής, καθώς και
- να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήματα ρύθμισης της οφειλής τους, γρήγορα, άμεσα, χωρίς χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Τέσσερα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία στην υπηρεσία του οφειλέτη
Ανάμεσα στις ψηφιακές υπηρεσίες που έχει δημιουργήσει η doValue προκειμένου να προσφέρει άμεση και ασφαλή πρόσβαση χωρίς να απαιτείται χρόνος και περιττές διαδικασίες για την υποβολή των αιτημάτων του είναι οι εξής:
1. Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτήματος Ρύθμισης e-Ρύθμιση Οφειλής. Με την υπηρεσία e-Ρύθμιση Οφειλής οι οφειλέτες μπορούν να υποβάλουν, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς αναμονή, γρήγορα και χωρίς γραφειοκρατία, αίτημα για ρύθμιση της οφειλής τους. Με τη βοήθεια του ειδικού ψηφιακού εργαλείου καταχώρησης αιτημάτων ο οφειλέτης καθοδηγείται στη συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων, όπως ενδεικτικά: Δόση, Απαιτούμενα έγγραφα, Προσωπικά στοιχεία & Στοιχεία επικοινωνίας οφειλέτη. Το αίτημα λαμβάνει μοναδικό αριθμό καταχώρησης ο οποίος λειτουργεί ως αριθμός αναφοράς για μελλοντικές επικοινωνίες του, μέσω του ψηφιακού εργαλείου είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου για το στάδιο της εξέλιξης της επεξεργασίας του αιτήματός του.
2. Ηλεκτρονική Πληρωμή e-Payment. Mε την υπηρεσία e-Payment πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια η πληρωμή της οφειλής χωρίς προμήθεια. Για να πληρωθεί ηλεκτρονικά η οφειλή με e-Payment, είναι απαραίτητο:
- Να χρησιμοποιηθεί χρεωστική κάρτα (debit) –δεν μπορεί να πληρωθεί με πιστωτική κάρτα.
- Να υπάρχει email (ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου) – σε αυτό θα αποσταλούν τα απαραίτητα στοιχεία για την πληρωμή. Το email αυτό θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
- Εάν το ποσό της πληρωμής είναι πάνω από 2.000€ ανά συναλλαγή, η ηλεκτρονική πληρωμή χωρίζεται σε περισσότερες μερικές πληρωμές.
- Υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αποστολή του e-mail για να πραγματοποίηση της πληρωμής. Το χρονικό διάστημα αναγράφεται στο e-mail που αποστέλλεται.
3. Ηλεκτρονική Υπογραφή Σύμβασης Ρύθμισης e-Signature. Με την υπηρεσία e-Signature υπογράφεται ηλεκτρονικά η σύμβαση ρύθμισης της οφειλής. Η διαδικασία ολοκληρώνεται γρήγορα και με ασφάλεια. Μόλις εγκριθεί το αίτημα ρύθμισης της οφειλής, ο οφειλέτης ενημερώνεται για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να υπογράψει. Ανάλογα με την οφειλή, υπογράφει ηλεκτρονικά και μέσω διαδικασίας τηλεδιάσκεψης. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με ασφάλεια σε κάθε βήμα:
- Πριν την ηλεκτρονική υπογραφή, υπάρχει η δυνατότητα να διαβάσει ο ενδιαφερόμενος αναλυτικά τους όρους στη σύμβαση της ρύθμισης.
- Για να ολοκληρωθεί η υπογραφή, απαιτείται η χρήση κωδικό μιας χρήσης (OTP), ο οποίος αποστέλλεται στο κινητό που έχει δηλωθεί στην doValue Greece.
- Αφού πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική υπογραφή, λαμβάνει ο ενδιαφερόμενος με email ηλεκτρονικό αντίγραφο της σύμβασης ρύθμισης με χρήση του email μέσω το οποίου δρομολογήθηκε η διαδικασία υπογραφής.
Mε την υπηρεσία e-Signature ολοκληρώνεται η διαδικασία χωρίς καθυστερήσεις και γραφειοκρατία:
- Δε χρειάζεται να μετακινηθεί ο οφειλέτης για να υπογράψει τη σύμβαση της ρύθμισής του.
- Εξοικονομεί χρόνο επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που τον εξυπηρετεί.
- Δε χρειάζεται να εκτυπωθεί αντίγραφο της σύμβασης ρύθμισης. Το λαμβάνει ηλεκτρονικά στο email του
Παράλληλα περιορίζεται το αποτύπωμά στο περιβάλλον γιατί μειώνεται σημαντικά την κατανάλωση χαρτιού και εξοικονομούνται φυσικοί πόροι.
4. Επικαιροποίηση στοιχείων e-KYC "Γνώρισε τον πελάτη σου". Με την υπηρεσία e-KYC μπορούν ηλεκτρονικά οι οφειλέτες να επικαιροποιούν τα στοιχεία τους, ανάλογα με το χαρτοφυλάκιο στο οποίο υπάγονται με τους ακόλουθους τρόπους:
- Ηλεκτρονικά μέσω τηλεδιάσκεψης για τους οφειλέτες του χαρτοφυλακίου Frontier Issuer Designated Activity Company
- Ραντεβού με εκπρόσωπο στα σημεία εξυπηρέτηση της doValue Greece για τους οφειλέτες του χαρτοφυλακίου Frontier Issuer Designated Activity Company
- Ραντεβού σε όποιο κατάστημα του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Eurobank ΑΕ σας εξυπηρετεί. Από το παραπάνω εξαιρούνται οι οφειλέτες του χαρτοφυλακίου Frontier Issuer Designated Activity Company
Η επικαιροποίηση αφορά σε δικαιολογητικά:
- για την επαλήθευση της ταυτότητας
- για την επαλήθευση του εισοδήματός και των φορολογικών στοιχείων
- για την επαλήθευση της μόνιμη κατοικίας και του τηλεφώνου
- που απαιτούνται για την επαλήθευση του επαγγέλματός του.
Σύμφωνα με το οικείο νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο, η doValue Greece, υπό την ιδιότητά της ως Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, η οποία εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος, υποχρεούται να τηρεί στα συστήματά της πλήρη, ορθά και επικαιροποιημένα στοιχεία πιστοποίησης της ταυτότητας των οφειλετών, καθώς και έγγραφα - δικαιολογητικά που επαληθεύουν τα ως άνω στοιχεία ταυτοποίησης.
Η επαλήθευση και η επικαιροποίηση των στοιχείων ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι κανονιστική υποχρέωση που απορρέει από την κείμενη νομοθεσία καθώς και τη μεταξύ των δύο μερών σχέση.