Η επιβράδυνση του ρυθμού νέων συνδρομητών σε συνδυασμό με την ανάγκη για αύξηση των εσόδων, φαίνεται πως οδηγεί σε σκέψεις την streaming πλατφόρμα Netflix να προσθέσει διαφημίσεις.
Μετά τη Disney όπου ετοιμάζει μια πιο φθηνή επιλογή συνδρομής στο Disney+ που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, ενώ το Discovery+ και Paramount+ έχουν επίσης φθηνά πακέτα που περιλαμβάνουν διαφημίσεις, ο οικονομικός διευθυντής της Netflix Σπένσερ Νιούμαν (Spencer Neumann) στο Technology, Media & Telecom Conference που διοργάνωσε η Morgan Stanley άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για να υπάρξει αντίστοιχη κίνηση από την συνδρομητική πλατφόρμα.
Ο οικονομικός διευθυντής της Netflix είχε δηλώσει πως αν και η πλατφόρμα δεν έχει προς το παρόν σχέδια για να προσφέρει πακέτο συνδρομής που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον. Ο Νιούμαν στο ερώτημα αν η εταιρεία θα αλλάξει την στρατηγική της πως οι υπηρεσίες θα παρέμεναν χωρίς διαφημίσεις σημείωσε χαρακτηριστικά «ποτέ μην λες ποτέ» προσθέτοντας ωστόσο πως «δεν είναι στα άμεσα σχέδια μας».
Ήδη αρκετοί αναλυτές της Wall Street σημειώνουν πως η Netflix θα έπρεπε να δημιουργήσει ένα αντίστοιχο πακέτο όπως ο ανταγωνισμός, που θα έχει χαμηλότερο κόστος αλλά θα μπορούσε να δώσει ώθηση στα έσοδα μέσω των διαφημίσεων καθώς ο ρυθμός των νέων συνδρομητών έχει κατεβάσει ταχύτητες τα τελευταία τρίμηνα οδηγώντας τις μετοχές της Netflix σε απώλειες που έχουν ήδη ξεπεράσει το 40% από τις αρχές του έτους.
Ο οικονομικός διευθυντής της Netflix τόνισε πως «δεν είμαστε αντίθετοι με την διαφήμιση», όμως τόνισε ότι η πλατφόρμα έχει στο επίκεντρο να προσφέρει υπηρεσίες στους συνδρομητές που θέλουν να παρακολουθούν ταινίες και σειρές χωρίς διαφημίσεις. «Πιστεύουμε πως έχουμε ένα πολύ καλό μοντέλο, με τις συνδρομές να αυξάνονται παγκοσμίως», αλλά επισήμανε ότι «είναι δύσκολο να μην παρατηρούμε τι κάνει ο ανταγωνισμός, όμως προς το παρόν δεν είναι στις σκέψεις μας».
Πάντως η Netflix στοχεύει να αναπτύξει περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά των παιχνιδιών για κινητά, με τον Νιούμαν να σημειώνει ότι η φετινή χρονιά θεωρείται «έτος εκπαίδευσης», με την πλατφόρμα να προσφέρει 14 παιχνίδια μέχρι στιγμής. «Αυτό είναι κάτι που πιστεύω ότι θα αποτελεί μεγάλο μέρος των εσόδων μας στην επόμενη δεκαετία».