ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Το 24,4% των πωληθέντων οχημάτων στη χώρα διαθέτει υβριδική τεχνολογία

Οι κάτοχοι των συγκεκριμένων τύπων αυτοκινήτων, δείχνουν την περιβαλλοντολογική συνείδηση, ενώ το μεγαλύτερο κέρδος για τους ιδιοκτήτες εντοπίζεται στη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης.

Ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα το 2021 διαθέτουν υβριδική τεχνολογία, καταγράφοντας ποσοστό 24,4% επί του συνόλου των πωληθέντων οχημάτων. Ανοδική παραμένει η πορεία των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς το ποσοστό των συνολικών ταξινομήσεων τον προηγούμενο μήνα στην χώρα μας έφθασε το 5,8%.

Αυτό δείχνει την στροφή των Ελλήνων οδηγών στην ηλεκτροκίνηση και στην υβριδική τεχνολογία, δείχνοντας έμπρακτα ότι ακολουθούν την τάση της Ευρώπης. Παράλληλα οι κάτοχοι των συγκεκριμένων τύπων αυτοκινήτων, δείχνουν την περιβαλλοντολογική συνείδηση. Το μεγαλύτερο κέρδος για τους ιδιοκτήτες εντοπίζεται στη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και τα υπόλοιπα οφέλη, όπως η επιδότηση από την πλευρά της κυβέρνησης, ο λιγότερος θόρυβος, η υψηλή τεχνολογία, η αύξηση των σημείων φόρτισης και η καλή αξία σε περίπτωση μεταπώλησης, χωρίς να παραγνωρίζουμε ότι η τιμή κτήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραμένει υψηλή. Όλα αυτά συμβαίνουν όταν ένας στους δύο Έλληνες είναι θετικός στην ιδέα να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αξιολογώντας τα πρόσφατα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), βλέπουμε να υπάρχει αύξηση και στις πωλήσεις των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν με υγραέριο, απόρροια της πολιτικής εταιρειών να βγάζουν στην παραγωγή μοντέλα διπλού καυσίμου, ενώ σταθερές έχουν μείνει και οι πωλήσεις αυτοκινήτων που ως βασικό καύσιμο έχουν το φυσικό αέριο. Σήμερα υπάρχουν λιγοστά σημεία ανεφοδιασμού φυσικού αερίου, που όπως όλα δείχνουν, πολύ σύντομα τα σημεία αυτά θα αυξηθούν και θα καλυφθεί γεωγραφικά όλη η χώρα. Το ποσοστό των ταξινομήσεων για το υγραέριο ήταν 2,9% με το αντίστοιχο του φυσικού αερίου να βρίσκεται στο 1,5%.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση είναι πιο έντονη, καθώς το αντίστοιχο ποσοστό πωλήσεων τους μήνες Ιανουαρίου- Ιουνίου είναι 15%, με τα αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας να αγγίζουν το 18,8%. Τα οχήματα που έχουν ως βασικό καύσιμο το υγραέριο και το φυσικό αέριο είναι στο 2,5% αντίστοιχα. Αξιολογώντας τα περσινά στοιχεία, αυτά είναι αυξημένα κατά 8% για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 9,4% για τα υβριδικά αυτοκίνητα.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών είναι η Β, καθώς το 48% των πωληθέντων αυτοκινήτων τον προηγούμενο μήνα ανήκαν σε αυτή την κατηγορία. Από αυτά το 21,9% ήταν SUV, δείχνοντας ότι η τάση των τελευταίων ετών συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα συμβατικά

Βάσει μελέτης, στην Ευρώπη οι εκπομπές ρύπων είναι 66%-69% χαμηλότερες από ένα παρόμοιο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Στις ΗΠΑ, αυτό το εύρος είναι 60%-68%, στην Κίνα είναι 37%-45% και στην Ινδία είναι 19%-34%.
ΔΙΕΘΝΗ

Βυθίζεται η μετοχή της Mercedes Benz από τον «εφιάλτη της Κίνας»

Ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Κίνας καθώς και την στροφή των καταναλωτών σε εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία.