Η BMW προχωρά στη βελτίωση της εμπειρίας αυτόνομης οδήγησης, εισάγοντας τη νέα τεχνολογία Motorway Assistant. Με το σύστημα αυτό, το όχημα αναλαμβάνει την καθοδήγηση και τους ελιγμούς προσπέρασης, αρκεί ο οδηγός να ρίξει μια ματιά στον εξωτερικό καθρέπτη.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έγινε ο πρώτος κατασκευαστής στη Γερμανία που εξασφάλισε έγκριση για συστήματα υποβοήθησης οδηγού στη νέα BMW iX3. Η έγκριση αυτή δόθηκε σύμφωνα με τον Κανονισμό υπ' αριθ. 171 του ΟΗΕ για τα Συστήματα Υποβοήθησης Ελέγχου Οδήγησης (DCAS).
Ο συγκεκριμένος κανονισμός διαμορφώνει το διεθνές νομικό πλαίσιο για καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2, με έμφαση στην ασφάλεια των οδηγών. Με τη σχετική έγκριση, η BMW θα είναι σε θέση να επεκτείνει τη διάθεση του Motorway Assistant με λειτουργία hands-off επιπέδου 2 σε περισσότερα μοντέλα και αγορές, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις διαθέσιμες λειτουργίες.
Όταν το Motorway Assistant είναι ενεργοποιημένο, ο οδηγός μπορεί να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα, παραμένοντας ωστόσο σε εγρήγορση και έτοιμος να αναλάβει τον έλεγχο. Το σύστημα διατηρεί το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας και μπορεί να πραγματοποιήσει αυτόματη αλλαγή λωρίδας, αρκεί ο οδηγός να το επιβεβαιώσει με μια ματιά. Το Motorway Assistant παραμένει ενεργό κατά τη διέλευση διασταυρώσεων και μέχρι το τέλος των εξόδων, επιτρέποντας στους οδηγούς της BMW iX3 να αξιοποιούν την υποβοήθηση οδήγησης επιπέδου 2 σε ακόμη περισσότερες περιπτώσεις, χωρίς να απαιτείται συνεχής επαφή με το τιμόνι.