Η Peugeot ενισχύει τη γκάμα του E-3008 με μια νέα, τρίτη επιλογή κινητήρα. Η ηλεκτρική έκδοση Dual Motor AWD 325 διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, προσφέροντας συνολική ισχύ 325 ίππων και μέγιστη ροπή 509 Nm. Το σύστημα τετρακίνησης ενισχύει την ασφάλεια και την απόδοση του μοντέλου.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες εξασφαλίζουν δυναμική επιτάχυνση, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα και το 80-120 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Η Peugeot έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην εξέλιξη του πλαισίου, με ειδικές ρυθμίσεις στις αντιστρεπτικές ράβδους, τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας βελτιωμένο δυναμισμό και άμεση απόκριση.
Το E-3008 προσφέρει τέσσερα προφίλ οδήγησης: Normal για καθημερινή αποδοτικότητα, όπου προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας με μέγιστη ισχύ 313 ίππους και ροπή 450 Nm. Στο προφίλ 4WD, οι δύο κινητήρες λειτουργούν ταυτόχρονα με κατανομή ισχύος 50-50, προσφέροντας βέλτιστη πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες. Το Sport mode δίνει δυναμική απόδοση με κατανομή ισχύος 60-40 και μέγιστη ισχύ και ροπή, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού αποκτούν σπορ χαρακτήρα. Τέλος, το Eco mode δίνει έμφαση στην οικονομία, με μέγιστη ισχύ 213 ίππων και ροπή 343 Nm, ενώ σε έντονη επιτάχυνση ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου καθαρής χωρητικότητας 73 kWh προσφέρει αυτονομία έως και 497 χιλιόμετρα. Η φόρτιση από 20% έως 80% σε υπερταχυφορτιστές (160kW) διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά, καθιστώντας το E-3008 μια ανταγωνιστική επιλογή στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV.