ΓΔ: 2024.44 0.44% Τζίρος: 200.05 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Τεχνικός ΔΕΔΔΗΕ εργάζεται
Φωτο: ΔΕΔΔΗΕ

myΔΕΔΔΗΕ services: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για αιτήματα πελατών του ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ εγκαινιάζει το myΔΕΔΔΗΕ services, νέα ψηφιακή πλατφόρμα για αιτήματα πελατών, ξεκινώντας με αιτήσεις νέας σύνδεσης και με στόχο πλήρη ψηφιοποίηση ως το τέλος του 2025.

Σε λειτουργία τίθεται από τις 3 Σεπτεμβρίου 2025 η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, myΔΕΔΔΗΕ services, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να υποβάλλουν ψηφιακά τα αιτήματά τους.

Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία είναι η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης, η οποία, σύμφωνα με τον Διαχειριστή, «επιτρέπει στους πελάτες να υποβάλουν αιτήματα από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, χωρίς φυσική παρουσία σε γκισέ και με πλήρη διαφάνεια για την πορεία της αίτησης».

Η πλατφόρμα θα εμπλουτιστεί σταδιακά με νέες δυνατότητες, όπως επαύξηση ή μείωση ισχύος, χορήγηση διζωνικού τιμολογίου, σύνδεση φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών. Ο στόχος είναι έως το τέλος του έτους να έχουν ενσωματωθεί όλες οι βασικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το νέο ψηφιακό εργαλείο «προσφέρει προσωποποιημένο περιβάλλον, συγκεντρώνοντας όλες τις αιτήσεις και τα στοιχεία των χρηστών. Διασφαλίζει διαφάνεια και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, ακόμη και για διαδικασίες που εξαρτώνται από άλλους δημόσιους φορείς».

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Α. Μάνος, δήλωσε: «Το myΔΕΔΔΗΕ services αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του οράματός μας για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και απόλυτα πελατοκεντρικό. Πρόταγμά μας είναι η παροχή άμεσων και εύχρηστων ψηφιακών εργαλείων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη. Χτίζουμε ένα ανθεκτικό και έξυπνο δίκτυο που θα στηρίξει την πράσινη ενεργειακή μετάβαση της χώρας».

Η ανάπτυξη της πλατφόρμας αποτέλεσε προϊόν πολύμηνης συνεργασίας μεταξύ όλων των διευθύνσεων και τμημάτων της εταιρίας, σηματοδοτώντας τη στροφή του ΔΕΔΔΗΕ προς την πλήρη ψηφιοποίηση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

έξυπνα δίκτυα ενέργειας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέο έξυπνο δίκτυο και καλύτερη εξυπηρέτηση προσφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του με την εγκατάσταση 7,7 εκατ. «έξυπνων» μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας. Οι μετρητές αυτοί προσφέρουν 96 μετρήσεις ημερησίως και συμβάλλουν σε ακριβέστερη χρέωση και καλύτερη εξυπηρέτηση.
Λογότυπο Nova κατάστημα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Nova: Νέο έργο για εκτεταμένη εγκατάσταση έξυπνων μετρητών στον ΔΕΔΔΗΕ

Η Nova ανέλαβε το έργο διασύνδεσης 1 εκατ. έξυπνων μετρητών για λογαριασμό του ΔΕΔΔΗΕ, αξιοποιώντας τεχνολογίες NB-IoT και LTE-M. Το έργο εντάσσεται στο ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ενεργειακού δικτύου και στη μετάβαση στην πράσινη ανάπτυξη.
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο ΔΕΔΔΗΕ αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής για έξυπνο δίκτυο και καλύτερη εξυπηρέτηση

Ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει το δίκτυό του με τεχνολογίες NB-IoT και LTE-M, προσφέροντας σε κάθε «έξυπνο» μετρητή 96 μετρήσεις ημερησίως, ακριβή τιμολόγηση και άμεση ανίχνευση διακοπών ρεύματος για ταχύτερη εξυπηρέτηση καταναλωτών.
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Βράβευση Εφορείας Αρχαιοτήτων Κιλκίς για «Καλύτερη Εφαρμοσμένη Ιδέα»

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κιλκίς βραβεύθηκε για το έργο «Ψηφιακές πολιτιστικές διαδρομές στην Ε. Κιλκίς», που προτείνει έξι διαδρομές με 43 πολιτιστικές στάσεις και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό μέσα από την ιστοσελίδα www.efa-kilkis.gr.
Διοίκηση πάνελ καινοτομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Δ. Παπαστεργίου: Η Ελλάδα στην πρωτοπορία της Τεχνητής Νοημοσύνης

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης τόνισε στο 8ο Athens Investment Forum την πρόοδο της Ελλάδας στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη, επισημαίνοντας τη μείωση γραφειοκρατίας και την ενίσχυση των υποδομών και της καινοτομίας.