ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Φωτο: Shutterstock

Πάνω από 3.500 ταχυκίνητοι κωδικοί θα περιλαμβάνονται στο e-katanalotis

Θα ενταχθούν νέες υπηρεσίες και να καταστεί περισσότερο λειτουργική για τον καταναλωτή, σχετικά με το κόστος των προϊόντων που θέλει να αγοράσει από τα σούπερ-μάρκετ.

Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο ανασχεδιασμός της πλατφόρμας του e-katanalotis ώστε να ενταχθούν νέες υπηρεσίες και να καταστεί περισσότερο λειτουργική για τον καταναλωτή, σχετικά με το κόστος των προϊόντων που θέλει να αγοράσει από τα σούπερ-μάρκετ.

Αυξάνονται οι κωδικοί που θα περιλαμβάνει η πλατφόρμα και σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τους 3.500 ταχυκίνητους κωδικούς, γεγονός που σημαίνει ότι η συγκρίσεις τιμών στην πλατφόρμα θα αποτελούν, στο άμεσο μέλλον, το 70-80% των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Στο μεταξύ, επανασχεδιάζεται στο σύνολο της η πλατφόρμα για να περιλαμβάνει περισσότερα στοιχεία που αφορούν στην εξέλιξη των τιμών όπως η δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού καλαθιού που θα αναγνωρίζει την τοποθεσία του χρήστη και θα προτείνεται το κοντινότερο σούπερ μάρκετ με την φθηνότερη τιμή για το προϊόν που θέλει ο καταναλωτής ενώ θα συγκρίνει αυτόματα τις τελικές τιμές και θα προτείνει επιλογές στον καταναλωτή. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και μία νερά εφαρμογή προκειμένου, σε πραγματικό χρόνο, ο καταναλωτής να μπορεί να προχωρήσει σε καταγγελία.

Όπως εξήγησε, πρόσφατα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μιλώντας με δημοσιογράφους: «Θέλουμε να ενδυναμώσουμε τα νοικοκυριά μας. Μας ενδιαφέρει να έχει ο καταναλωτής, πραγματικά, την δύναμη της επιλογής στα χέρια του. Να επιλέξει τα προϊόντα που τον διαφέρουν και να τα αγοράσει από κει που θα τα βρει φθηνότερα. Φέρνουμε στην οθόνη τους αυτό που κάνουν σήμερα τα νοικοκυριά, δηλαδή, που πάνε από κατάστημα σε κατάστημα αναζητώντας τις φθηνότερες τιμές στα αγαθά».

Όπως εξήγησε ο υπουργός, ο καταναλωτής θα μπορεί να φτιάχνει ένα καλάθι για τις αγορές του και να βλέπει πόσο κοστίζει σε κάθε αλυσίδα που βρίσκεται πιο κοντά του, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα πρότασης, για αγορές σε περισσότερες της μιας αλυσίδες για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση. Σημειώνεται ότι σχεδιάζεται, σε συνεργασία με την ΡΑΕΕΥ, να μπορεί να ενημερώνεται και για τις τιμές των τιμολογίων ρεύματος. Τέλος, για την ανανεωμένη πλατφόρμα θα ξεκινήσει, το αμέσως επόμενο διάστημα, και διαφημιστική εκστρατεία ώστε να ενημερωθούν οι καταναλωτές για τα οφέλη που μπορούν να έχουν από την αξιοποίηση της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

eshop, e-commerce, online agores, ilektroniko emporio
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ψηφιακά πορτοφόλια: Τι είναι, ποια τα πλεονεκτήματα τους για τον καταναλωτή

Απλοποιούν την καθημερινότητα του σύγχρονου καταναλωτή, που πλέον δε χρειάζεται να έχει πάντα μαζί του πορτοφόλι πραγματοποιώντας οποιαδήποτε συναλλαγή χαμηλού ή υψηλού ποσού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σχέδιο για αναβάθμιση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ''Elevate Greece''

Θα αναπτυχθούν και θα παραμετροποιηθούν τα κατάλληλα υποσυστήματα τα οποία στο σύνολό τους συνθέτουν την πλατφόρμα του Elevate Greece με απώτερο στόχο την περαιτέρω, ισχυροποίηση του εγχώριου οικοσυστήματος καινοτομίας.
papastergiou, παπαστεργιου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Παπαστεργίου: Ανανέωση του σχεδιασμού για την τηλεοπτική κάλυψη «Λευκών Περιοχών»

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σχεδιάζει την εγκατάσταση Συμπληρωματικών Σταθμών Κάλυψης (ΣΣΚ) με διανομή τηλεοπτικού σήματος μέσω επίγειων ή δορυφορικών διαύλων, ώστε οι πολίτες των παραμεθορίων και ακριτικών περιοχών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποιες αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο «Πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες»

Το σχέδιο νόμου, το οποίο εισάγεται προς επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής την ερχόμενη Τρίτη 19 Μαρτίου, θεσπίζει κανόνες τους οποίους θα πρέπει να εφαρμόζουν όλα τα κράτη μέλη σχετικά με τις λεγόμενες ενδιάμεσες υπηρεσίες.