Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Στόχος της απόφασης είναι η στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και η διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.
Η νέα προθεσμία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται για την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 και αφορά τα εξής προγράμματα:
• Εξοικονομώ 2021
• Εξοικονομώ 2023
• Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για Νέους
• Εξοικονομώ 2025
• Εξοικονομώ - Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Όπως επισημαίνει το ΥΠΕΝ, «τα προγράμματα “Εξοικονομώ” αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας».
Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία θεωρείται οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση. Το υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να ολοκληρώσουν τις παρεμβάσεις τους εντός του προβλεπόμενου χρονικού πλαισίου.