Η ΑΔΕΔΥ, μέσω της Εκτελεστικής της Επιτροπής, ανακοίνωσε τη στήριξή της στη 24ωρη απεργία που προκήρυξε η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (Ο.Σ.Υ.Α.Ε.) για αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026. Η κινητοποίηση αφορά τους εργαζόμενους στις περιφέρειες και εντάσσεται στο πλαίσιο των διεκδικήσεων για βελτίωση των συνθηκών εργασίας και των αποδοχών τους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα βασικά αιτήματα των εργαζομένων περιλαμβάνουν μαζικές μόνιμες προσλήψεις και ενίσχυση των υπηρεσιών με τον αναγκαίο εξοπλισμό και μέσα. Παράλληλα, ζητούνται αυξήσεις 20% στους μισθούς καθώς και η επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού.
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν επίσης την εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με εκείνες των ελεγκτικών υπηρεσιών άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, καθώς και τη χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και υποστηρικτικές δομές των περιφερειών.
Τέλος, η Ο.Σ.Υ.Α.Ε. ζητά την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) για τους υπαλλήλους των περιφερειών, που θα ρυθμίζει θεσμικά ζητήματα και μη μισθολογικές παροχές.