Με ομόφωνη απόφαση, το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά ενέκρινε θετικά την τροποποίηση του επιτρεπόμενου ύψους του γηπέδου «Γεώργιος Καραϊσκάκης». Η γνωμοδότηση αφορά το αίτημα που υπέβαλαν η ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ Α.Ε. και ο Ολυμπιακός Σ.Φ. για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων του ιστορικού σταδίου.
Σύμφωνα με τον δήμο Πειραιά, στόχος της πρωτοβουλίας είναι να διασφαλιστεί ότι το γήπεδο θα ανταποκρίνεται πλήρως στα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και στις αυξημένες απαιτήσεις διεθνών διοργανώσεων. Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης αναβάθμισης της περιοχής του Φαληρικού Όρμου.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης πραγματοποιήθηκε αναλυτική παρουσίαση από τον τεχνικό σύμβουλο Πέτρο Συναδινό. Μετά τη συζήτηση, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα υπέρ της πρότασης, «αναγνωρίζοντας τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης ενός αθλητικού χώρου που αποτελεί σημείο αναφοράς για τον Πειραιά, τον ελληνικό αθλητισμό και εκατομμύρια φιλάθλους».
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «η απόφαση θα διαβιβαστεί στο αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, προκειμένου να εξεταστεί στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών. Διευκρινίζεται ότι η απόφαση δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα, καθώς η υλοποίηση του αιτήματος προϋποθέτει τη θέσπιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης από την Πολιτεία». Παράλληλα, τονίζεται ότι η θετική τοποθέτηση του συμβουλίου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς εκφράζει τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας στην αναβάθμιση ενός εμβληματικού αθλητικού χώρου του Πειραιά.
Η τοποθέτηση του δημάρχου Γιάννη Μώραλη
Ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, χαρακτήρισε τη συνεδρίαση «σημαντική ημέρα για την πόλη». Όπως ανέφερε, «η οικογένεια του Ολυμπιακού προτίθεται να αυξήσει τη χωρητικότητα του γηπέδου, να το εκσυγχρονίσει και να το ομορφύνει», προσθέτοντας ότι η παρουσίαση του σχεδίου ήταν πολυαναμενόμενη.
Ο κ. Μώραλης υπογράμμισε ότι η πόλη θα αποκτήσει το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο γήπεδο της χώρας, το οποίο θα μπορεί να φιλοξενεί όχι μόνο ποδοσφαιρικούς αγώνες αλλά και εκδηλώσεις διεθνούς εμβέλειας. «Πρόκειται για μια επένδυση που θα αναβαθμίσει την είσοδο της πόλης. Είναι η μεγαλύτερη επένδυση που έχει γίνει ποτέ στον Πειραιά και γίνεται εξ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια», τόνισε.
Όπως διευκρίνισε, ο Ολυμπιακός ζητά κυρίως αύξηση του ύψους του γηπέδου, χωρίς αλλαγές στις υπόλοιπες παραμέτρους του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου. «Είμαι υπέρ του εκσυγχρονισμού παλαιών κτιρίων και εγκαταστάσεων, ιδιαίτερα όταν αυτό γίνεται με ιδιωτικά κεφάλαια και αφορά την ομάδα της πόλης μας», κατέληξε ο δήμαρχος.
Στη συνεδρίαση παρέστησαν οι διοικήσεις του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, της ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ Α.Ε. και της ΠΑΕ Ολυμπιακός.