ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
pierrakakis, texnologia, psifiakis diakyvernisis, 5G
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Πιερρακάκης: Στο μισό το κόστος ίδρυσης μη κρατικού πανεπιστημίου

«Μειώνεται στο ένα εκατομμύριο ευρώ το κόστος ίδρυσης για περιοχές εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης» ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης, τονίζοντας πως «αυτό είναι ένα βασικό κίνητρο για να στηρίξουμε προσπάθειες ίδρυσης και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας».

Στην αποκάλυψη πως «το κόστος ίδρυσης ενός μη κρατικού, μη κερδοσκοπικού πανεπιστημίου στην Αττική (πλην νήσων) και στη Θεσσαλονίκη θα διαφέρει από την υπόλοιπη Ελλάδα» και πως «για ένα μη κρατικό, μη κερδοσκοπικό πανεπιστήμιο εκτός Αττικής-Θεσσαλονίκης το κόστος θα είναι στο 50%, δηλαδή στο ένα εκατομμύριο ευρώ» προχώρησε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ.

«Μειώνεται στο ένα εκατομμύριο ευρώ το κόστος ίδρυσης για περιοχές εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης» ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης, τονίζοντας πως «αυτό είναι ένα βασικό κίνητρο για να στηρίξουμε προσπάθειες ίδρυσης τέτοιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας».

Ο κ. Πιερρακάκης εξήγησε αναλυτικά τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις εγγραφής σπουδαστών στα νέα πανεπιστήμια και διευκρίνισε, για πολλοστή φορά, ότι «ο συντελεστής της χαμηλότερης βάσης εισαγωγής είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορεί, για να δικαιούται κάποιος να αιτηθεί την εγγραφή του σε αυτά τα πανεπιστήμια.

Από εκεί και πέρα το κάθε πανεπιστήμιο ξεχωριστά θα διαμορφώνει, όπως έχει κάθε δικαίωμα, τα δικά του κριτήρια τα οποία θα είναι ανάλογα με αυτά του μητρικού ιδρύματος και τα οποία εγκρίνει η ΕΘΑΑΕ, συνεπώς κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι θα εισάγεται σε μια ιατρική σχολή με βαθμό 11, αυτό δεν μπορεί ποτέ να γίνει και επειδή αυτά τα απενπιστήμια δεν διακυβεύουν τη φήμη τους για κανένα λόγο».

Ο υπουργός Παιδείας εξέφρασε την απορία του για την στάση που επέλεξε τελικώς απέναντι στο νομοσχέδιο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, επεσήμανε πως «στοιχεία της δήθεν διαφοροποίησης του, όπως η έγκριση των προγραμμάτων σπουδών δημόσιων και μη κρατικών ΑΕΙ να γίνεται από την ίδια αρχή, αυτό υπάρχει ήδη στο νομοσχέδιο, πρόκειται για την ΕΘΑΑΕ» και επανέλαβε ότι «η κατάθεση του νομοσχεδίου είναι ένα στέρεο βήμα, όπως προκύπτει από τις γνωμοδοτήσεις κορυφάιων συνταγματολόγων, μεταξύ των οποίων ο κύριος Βενιζέλος και ο κύριος Αλιβιζάτος».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Διαθέσιμο το Πρόσθετο Ψηφιακό Εγχειρίδιο για το μάθημα της Πληροφορικής

Όπως διευκρίνισε το υπουργείο, το υλικό που είναι διαθέσιμο στην παραπάνω ιστοσελίδα δεν αντικαθιστά τα υπάρχοντα σχολικά εγχειρίδια, «αλλά έρχεται να τα ενισχύσει και να προσφέρει μια σύγχρονη οπτική στη διδακτική διαδικασία».
pierrakakis, texnologia, psifiakis diakyvernisis, 5G
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρ. Πιερρακάκης: Κάθε παιδί θα έχει πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση

«Όπως είχαμε δεσμευτεί, φέτος στη Γαύδο θα διδάσκουν με φυσική παρουσία τρεις εκπαιδευτικοί βασικών ειδικοτήτων. Τα υπόλοιπα μαθήματα θα διδάσκονται ψηφιακά» επισήμανε ο ο υπουργός Παιδείας.
pierrakakis, texnologia, psifiakis diakyvernisis, 5G
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πιερρακάκης: Θα λύνουμε καθημερινά τα προβλήματα σχολείο - σχολείο

Σχετικά με τις συγχωνεύσεις τμημάτων, σημείωσε ότι γίνονται «για εκπαιδευτικούς λόγους» και τόνισε ότι το υπουργείο μέριμνα ώστε «να δίνονται εργαλεία στους εκπαιδευτικούς να κάνουν καλά τη δουλειά τους».
pierrakakis, texnologia, psifiakis diakyvernisis, 5G
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πιερρακάκης: Προχωρούμε σε εξορθολογισμό τμημάτων για καλύτερα αποτελέσματα

Ο κ. Πιερρακάκης υπενθύμισε ότι ήδη είναι σε εφαρμογή οι 10.000 διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών και εξέφρασε την αισιοδοξία από εδώ και στο εξής οι προσλήψεις αναπληρωτών να είναι όλο και λιγότερες.
pierrakakis, texnologia, psifiakis diakyvernisis, 5G
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πιερρακάκης: Η παιδεία απαιτεί υπευθυνότητα αντί για πυροτεχνήματα

«Τον Σεπτέμβριο του 2024 οι μαθητές των πλέον απομακρυσμένων περιοχών της χώρας, ορεινών και νησιωτικών, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σχολείο» ανέφερε ο υπουργός Παιδείας.