Εγκρίθηκε, κατά πλειοψηφία, η εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας για το master plan του λιμανιού, από το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης, με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Μάκης Κυριζίδης υπενθύμισε ότι «το 2016 το δημοτικό συμβούλιο είχε ήδη γνωμοδοτήσει θετικά» και ότι το σχετικό ΦΕΚ εκδόθηκε το 2018, ενώ αναφέρθηκε στις επτά παρατηρήσεις της υπηρεσίας σχετικά με το σχέδιο.
Αρνητικά και λευκό ψήφισε η αντιπολίτευση. Το λόγο πήραν η δημοτική σύμβουλος της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» Ρία Καλφακάκου, ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Σωτήρης Ζαριανόπουλος, ο επικεφαλής της «Θεσσαλονίκη πόλη Ελληνική» Ιωάννης Κουριανίδης, ο δημοτικός σύμβουλος της «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη» Ανδρέας Κουράκης, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Σάκης Τζακόπουλος, η δημοτική σύμβουλος και γραμματέας του δημοτικού σύμβουλίου Χριστίνα Αρχοντή.
Υπενθυμίζουμε πως αυξημένα κατά 5,6% ήταν τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του ομίλου του ΟΛΘ για το έτος 2022 που έφτασαν τα 82,2 εκατ., από 77,9 εκατ. το 2021. Στον αντίποδα όσον αφορά την κερδοφορία του Ομίλου, τα Μικτά Κέρδη μειώθηκαν σε 33,8 εκατ. το 2022 από 36,2 εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας μείωση 6,5%, τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) μειώθηκαν σε 32,9 εκατ. το 2022 από 33,4 εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας μείωση 1,5% και τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων του Ομίλου μειωθήκαν σε 18,6 εκατ. το 2022, από 19,8 εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας μείωση 6%.
Επίσης το προτεινόμενο μέρισμα ανέρχεται σε 1,45 ευρώ /μετοχή (έναντι 1,50/μετοχή του προηγούμενου έτους), απόφαση προς έγκριση από την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 9 ης Μαΐου 2023.
Ειδικά για το 2023, εκτιμάται να αποτελέσει ένα ακόμη έτος σημαντικής προόδου για την κρουαζιέρα με σημαντικά ποσοστά ανάπτυξης, με πολλαπλά οφέλη, τόσο για την πόλη, όσο και για την οικονομία της ευρύτερης περιοχής.