ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: ΟΛΘ

Άναψε «πράσινο φως» για το master plan του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο της πόλης η εισήγηση για το σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αντιδήμαρχο της Τεχνικών Έργων να αναφέρει ότι από το 2016 υπάρχει θετική γνωμοδότηση για το έργο.

Εγκρίθηκε, κατά πλειοψηφία, η εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας για το master plan του λιμανιού, από το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης, με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Μάκης Κυριζίδης υπενθύμισε ότι «το 2016 το δημοτικό συμβούλιο είχε ήδη γνωμοδοτήσει θετικά» και ότι το σχετικό ΦΕΚ εκδόθηκε το 2018, ενώ αναφέρθηκε στις επτά παρατηρήσεις της υπηρεσίας σχετικά με το σχέδιο.

Αρνητικά και λευκό ψήφισε η αντιπολίτευση. Το λόγο πήραν η δημοτική σύμβουλος της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» Ρία Καλφακάκου, ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Σωτήρης Ζαριανόπουλος, ο επικεφαλής της «Θεσσαλονίκη πόλη Ελληνική» Ιωάννης Κουριανίδης, ο δημοτικός σύμβουλος της «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη» Ανδρέας Κουράκης, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Σάκης Τζακόπουλος, η δημοτική σύμβουλος και γραμματέας του δημοτικού σύμβουλίου Χριστίνα Αρχοντή.

Υπενθυμίζουμε πως αυξημένα κατά 5,6% ήταν τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του ομίλου του ΟΛΘ για το έτος 2022 που έφτασαν τα 82,2 εκατ., από 77,9 εκατ. το 2021. Στον αντίποδα όσον αφορά την κερδοφορία του Ομίλου, τα Μικτά Κέρδη μειώθηκαν σε 33,8 εκατ. το 2022 από 36,2 εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας μείωση 6,5%, τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) μειώθηκαν σε 32,9 εκατ. το 2022 από 33,4 εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας μείωση 1,5% και τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων του Ομίλου μειωθήκαν σε 18,6 εκατ. το 2022, από 19,8 εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας μείωση 6%. 

Επίσης το προτεινόμενο μέρισμα ανέρχεται σε 1,45 ευρώ /μετοχή (έναντι 1,50/μετοχή του προηγούμενου έτους), απόφαση προς έγκριση από την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 9 ης Μαΐου 2023.

Ειδικά για το 2023, εκτιμάται να αποτελέσει ένα ακόμη έτος σημαντικής προόδου για την κρουαζιέρα με σημαντικά ποσοστά ανάπτυξης, με πολλαπλά οφέλη, τόσο για την πόλη, όσο και για την οικονομία της ευρύτερης περιοχής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, Thessaloniki, Limania
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναγκαία η παράταση της σύμβασης του ΟΛΘ για τις υποχρεωτικές επενδύσεις

Αναφορικά με τη μείωση εσόδων του ΟΛΘ, ο υφυπουργός Ναυτιλίας Σ. Γκίκας σημείωσε πως θα πρέπει να συνεκτιμηθούν οι διαδοχικές παγκόσμιες κρίσεις που δεν επέτρεψαν να υπάρξουν τα αναμενόμενα κέρδη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στυλιανίδης: Σε εξέλιξη το σχέδιο αναβάθμισης της ασφάλειας των λιμένων

Όπως είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής , έχουν βρεθεί οι πρώτες χρηματοδοτήσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ, από τα συνολικά 5 δισεκατομμύρια που απαιτούνται σε βάθος 20ετίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα έξι σχήματα που περνάνε στην επόμενη φάση για το λιμάνι του Λαυρίου

Το Λαύριο αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής και λόγω της εγγύτητάς του με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, προσφέρεται για ανάπτυξη δραστηριοτήτων κρουαζιέρα και ελλιμενισμός σκαφών αναψυχής.
volos-limani
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Που οδηγεί η απόκτηση του 67% του λιμάνιου του Βόλου από τον ΟΛΘ

Στελέχη της λιμενικής αγοράς επισημαίνουν ότι τα δύο λιμάνια μπορούν να έχουν αλληλοσυμπληρωματική δράση σε όλους τους τομείς με στόχο την ανάπτυξη των διακινούμενων φορτίων αλλά και την ανάπτυξη και άλλων εμπορικών δράσεων.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρον για το ποσοστό Σαββίδη στον ΟΛΘ εξέφρασε η HIG Capital

Στις προθέσεις του αμερικανικού fund είναι η δημιουργία κόμβων logistics στους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Βόλου, ενώ επενδύει και στον κλάδο της φιλοξενίας, αγοράζοντας 3 ξενοδοχεία στην Κρήτη.